{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
885 visninger | Oprettet:

Marsvin laver Knalde bevægelser?? {{forumTopicSubject}}

Hej GG.

Beklager teksten på emnet,men viste ellers ikke lige hvordan jeg ellers skulle formulere mig smiley

Men sagen er den jeg opdagede i dag, at vores to små hun marsvin unger går og laver disse bevægelser på hinanden??

Er det blot en form for dominas, eller er det måske fordi vi ikke har fået to hunner med hjem i stedet for??

Mvh.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Marsvin laver Knalde bevægelser??
  • #1   30. jun 2013 Hahha troede først det var en prank på overskriften xD

• #2   30. jun 2013 Ja det kan sagtens være det er dominans. - Men er i sikre på det er 2 hunner?

• #3   30. jun 2013 Hmm??

Nu har vi købt dem hos en privat som havde omkring en 40-50 dyr gående (privat opdrætter) ville jo mene at den person viste hvad han havde med at gøre jo smiley Eftersom han har haft marsvin i mange år.

Men blev sgu bare lige lidt i tvivl da jeg så det? fandme næsten en hel swinger klub i buret i 1-2min??

• #4   30. jun 2013 Det er meget normalt for hunmarsvin, at vise hvem der bestemmer på den måde. Vi oplever det stadig ind imellem med vores hunner, som har gået sammen i 3år+

• #5   30. jun 2013
    Okay..

Så er jeg da mere rolig nu smiley
    Lidt sjovt at det faktisk ikke er den som vi troede var den dominererene smiley

Men okay så fik vi da det på plads, vi takker for hjælpen folkenkens

Mvh.

• #6   30. jun 2013 Det er ganske alm. dominans/brunst. Der kan meget let være en af hunnerne som er i brunst og derfor det bliver udløst.

• #7   1. jul 2013
    Puuuh?

Er mere rolig nu her så, blevgodt nok nervøs da jeg så det smiley

• #8   2. jul 2013 Bare fordi en person har 40-50 dyr gående er ikke ensbetydende med, at de ved, hvad de har med at gøre smiley
    Jeg har set flere "forhandlere" på DBA og Gul&Gratis, som har hanner og hunner gående sammen i en pærevælling permanent, fordi de bare skal producere unger. Det betyder jo ikke, at de "forhandlere" nødvendigvis ved, hvad de laver.
    Er der til gengæld tale om en registreret opdrætter, er det en anden snak. Men selv de nyere registrerede opdrættere kan man opleve, at de tager fejl mht kønnet.

Kommentér på:
Marsvin laver Knalde bevægelser??

Annonce