885 visninger
|
Oprettet:
Marsvin laver Knalde bevægelser?? {{forumTopicSubject}}
Hej GG.
Beklager teksten på emnet,men viste ellers ikke lige hvordan jeg ellers skulle formulere mig
Men sagen er den jeg opdagede i dag, at vores to små hun marsvin unger går og laver disse bevægelser på hinanden??
Er det blot en form for dominas, eller er det måske fordi vi ikke har fået to hunner med hjem i stedet for??
Mvh.
jun 2012
Følger: 70 Følgere: 71 Emner: 49 Svar: 1.484
aug 2011
Følger: 57 Følgere: 67 Gnavere: 8 Emner: 87 Svar: 2.013
jun 2013
Følger: 1 Gnavere: 2 Emner: 9 Svar: 17
Nu har vi købt dem hos en privat som havde omkring en 40-50 dyr gående (privat opdrætter) ville jo mene at den person viste hvad han havde med at gøre jo Eftersom han har haft marsvin i mange år.
Men blev sgu bare lige lidt i tvivl da jeg så det? fandme næsten en hel swinger klub i buret i 1-2min??
maj 2010
Følger: 1 Følgere: 2 Gnavere: 6 Emner: 27 Svar: 322
jun 2013
Okay..
Så er jeg da mere rolig nu
Lidt sjovt at det faktisk ikke er den som vi troede var den dominererene
Men okay så fik vi da det på plads, vi takker for hjælpen folkenkens
Mvh.
jul 2010
Følger: 1 Følgere: 102 Gnavere: 24 Emner: 19 Svar: 3.102
jun 2013
Puuuh?
Er mere rolig nu her så, blevgodt nok nervøs da jeg så det
maj 2010
Følger: 58 Følgere: 61 Gnavere: 19 Emner: 73 Svar: 3.427
Jeg har set flere "forhandlere" på DBA og Gul&Gratis, som har hanner og hunner gående sammen i en pærevælling permanent, fordi de bare skal producere unger. Det betyder jo ikke, at de "forhandlere" nødvendigvis ved, hvad de laver.
Er der til gengæld tale om en registreret opdrætter, er det en anden snak. Men selv de nyere registrerede opdrættere kan man opleve, at de tager fejl mht kønnet.
Marsvin laver Knalde bevægelser??