{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.161 visninger | Oprettet:

Køb af marsvin i agroland i Vamdrup? {{forumTopicSubject}}

Hej alle GG'er
Er færdig på efterskole om en uge, og har fået lov til at få marsvin når jeg var færdig på skolen. Så ville lige hører om der er nogen af jer som har købt marsvin i agroland ved Vamdrup og hvis ja, hvordan er betjeningen så? Altså har de styr på hvad de sælger til jer, så i ligepludselig ikke står med et dyr af forkert køn, eller en gravid unge? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af marsvin i agroland i Vamdrup?
  • #2   21. jun 2013 Enig med stumpen.

Du kan finde opdrættere her: http://marsvineklub.dk/kreds3.php

• #3   21. jun 2013 Det vil jeg gøre så smiley Min mor fortalte mig os lige at der ikke er marsvin i Vamdrup lige nu, da de ikke kan få fat i nogen smiley

• #4   21. jun 2013 Louise: der er så mange dejlige opdrættere som har de skønneste marsvin. Til hver en tid vil jeg også anbefale dig at tage til en opdrætter. Der får du et flot, sundt og stærkt dyr :0) håber du finder dig 2 skønne nye familiemedlemmer :0)

• #5   21. jun 2013 Det er sikkert flinke folk i Agroland, men mit indtryk er at dem som er der - ved noget om reptilerne og de andre smådyr, mens kaniner og marsvin er der ikke den store interesse i.

Det ser man også ved at de gerne går kaniner og marsvin i blandede køn m.v.

Så jeg ville ikke købe der - taget i betragtning af at du bor nær der, så ved jeg der er en del gode avlere omkring dig - og så må man jo også gerne køre lidt for at få de rigtige dyr.

Men nu du siger du kommer hjem fra efterskole, - har du tænkt lidt længere frem? Hvad så? Skal du på gymnasie? Har du så tid til dem? Hvad når du om nogle få år skal flytte hjemmefra - har du så råd til at ta' dem med? De bliver jo gerne 5-8 år gamle smiley

• #6   21. jun 2013 Tusind tak for de pæne svar alle sammen smiley Jeg vil helt sikkert lede efter en opdrætter så smiley
    Skal på HG efter ferien, og skal bo hjemme et par år endnu, ved ik hvor længe, men jeg er slet ikke klar til at bo selv endnu, så skal nok finder masser af tid til dem smiley

Kommentér på:
Køb af marsvin i agroland i Vamdrup?

Annonce