{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Den hyggelige aftentråd
  • #1   5. jun 2013 Jeg har en hyggelig aften med min kæreste. Vi har blandet slik og skal snart se film og nyde læseferien, hvor man kan sove længe og slappe af smiley

Min næste eksamen (næstsidste) er om 9 dage, så jeg kan godt slappe af og nyde fritiden smiley

• #2   5. jun 2013 Er også legepatrulje, vi skal i Fårup Sommerland d. 18.

• #3   5. jun 2013 Jeg skal til djurssommerland imorgen istedet for skole ejj hvor jeg tror det blir' fedt smiley

• #4   5. jun 2013 Er trææææt xD

• #5   5. jun 2013 Jeg har lige været ude og kigge på hest til min søster, og nu skal til skrive færdig på min engelsk stil??

• #6   5. jun 2013 * smiley

• #7   5. jun 2013 Skal fremlægge i morgen, første gang i min nye klasse. Er vildt nervøs!:(

• #9   5. jun 2013 Glæder mig vildt meget til imorgen!
    Skal ud og se på part, men er sikker på han bliver min part smiley
    Skal også lige ud og bytte min ridehjelm, fordi der er fejl i den og så køber jeg sikkert 1-2 par ridebukser og noget mere xD

Nu skal jeg så igang med at lave lektier....

• #11   5. jun 2013 Jeg render rundt til musik og rydder lidt op smiley Det er ret tiltrængt, for her flyder med skolepapirer og bøger.. smiley
    Burde få orden i mine papirer, men siden september hvor mit knæ gik af led, og min mor ikke mente jeg skulle have en så tung taske med, har mine papirer bare ligget løst i diverse bøger... Dumt.. Og nu skal vi aflevere alle bøger her i år, så må nok lige få lagt dem i de rigtige mapper smiley
    Derudover så synes jeg det er en rar følelse, at stå med tysktingene i hånden, og kunne smide dem ud med god samvittighed! smiley

• #12   5. jun 2013 Jeg ligger og flyder i min stol med mine 2 skinnymutter, en kold cola og chips, og så hygger vi med film :0)))

• #13   5. jun 2013 Jeg har besøgt min far i dag han har købt en tuk tuk smiley

I morgen kommer der forhåbentlig håndværkere og laver vores badeværelse.

Lige nu ser jeg missing på viaplay.

• #15   5. jun 2013 Åh der er så lækkert på Fur smiley

• #17   5. jun 2013 For 3 år siden var jeg med hele min fars side af familien på en guidet bustur deroppe. Det var i anledningen af min farfars 85 års fødselsdag og hans kones 70 års fødselsdag. Det var sådan en fantastisk dag og turen var bare rigtig god. Vi gjorde stop rigtig mange steder og var ude og nyde naturen. Guiden var blind, men det er den bedste guidede tur, jeg nogensinde har været på. Han kom selv fra Fur og var blevet blind, så han kendte selvfølgelig til alt deroppe, og det var det, der gjorde det hele så spændende. Så afsluttede vi på brughuset med lækker mad og selvfølgelig øl til dem, der nu drak det smiley

• TNJ
    TNJ Tilmeldt:
    apr 2011

Følger: 3 Følgere: 14 Svar: 103
    #18   5. jun 2013 Har været på Fur et par gange, og det er virkelig lækkert, dejligt sted! smiley

Glæder mig til at få min sidste eksamen overstået på mandag, og så har jeg sommerferie. Dumper jeg må jeg gå op igen til efteråret, det er som om, min hjerne er gået på ferie allerede! smiley
    Har nydt dagen med (udover at læse) at hygge om min "gamle" ponyhoppe, i år har jeg haft hende i 16 år, det er lidt vildt at tænke på! Hun må jo så være 18 nu, det er lidt vildt at tænke på...
    Og så fik jeg klemt lidt på Michild, den ene af vores shethopper, men tror nu der går en uge eller to endnu inden der er føl smiley

Kommentér på:
Den hyggelige aftentråd

Annonce