{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
811 visninger | Oprettet:

Hotel i KBH {{forumTopicSubject}}

Hej.

Skal bestille ferie til mig og min kæreste for første gang, vi vil gerne til KBH 2-3 dage i juni eller juli. Dagene er underordnet da vi ikke har arbejde (endnu). Vi har ca. 1000 kr. til overnatningen.

Jeg synes det er dybt uoverskueligt med alle de hjemmesider, og vil egentlig bare gerne finde det billigste, men kan kun finde steder hvor man skal have valgt datoen på forhånd.

Så kan i evt. hjælpe mig med nogle fine hoteller (det behøver ikke være 5 stjernet eller noget lignende, vi er ikke kræsne, bare vi kan have en dobbelt seng) det er heller ikke et krav at vi kan få mad på hotellet.

Hilsen Susse

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hotel i KBH
  • #1   28. apr 2013 Hej Susse, jeg ved at det er svært at finde billigt-bolighalløj i KBH. - Man kan altid, finde noget lidt længere ude på landet og tage ind til KBH med toget hver dag? Medmindre det er fordi i gerne vil prøve at bo i KBH?:)

• #2   28. apr 2013 www.trivago.dk

Mig og min kæreste fandt en overnatning til 900 kr med morgenmad på et 5-stjernet.. Det er rigtig dejligt overskueligt derinde smiley

• #3   28. apr 2013 Tanja Zofia: Det har jeg kigget på det synes jeg ikke var så nemt smiley måske du kunne fortælle hvad hotellet hedder?

Stine Ø: Hvor lejede i det henne?

Tanja J: Vi er villige til også at tage S-tog eller lignende ind til byen, det er ikke for at prøve at bo der, det er for at få en hyggelig kæreste ferie.. Så det er jo heller ikke bolig-halløj vi er ude i, det er ferie-halløj.

• mikkel
    mikkel Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 1 Svar: 177
    #4   28. apr 2013 Der ligger tre Dan hostels i kbh en ved langebro, en nær ved BC og en i indre by

Mener det er ca. 400,- for et værelse for 2

Ellers er der en del billige og halvskumle hoteller bag ved hovedbanen og istedgade.

• #5   28. apr 2013 Min kæreste og jeg har boet på Danhostel på H.C. Andersens Boulevard (det store højhus, haha), og det var faktisk ganske udemærket.

Derimod har vi også boet på Danhostel CPH downtown, som var en del ringere. Ikke noget jeg vil anbefale medmindre man bare skal have en seng at sove i.

• #6   28. apr 2013 Da jeg var med klassen i københavn i september boede vi på DanHostel på H.C. Andersens Boulevard. Og det syntes vi var rigtig godt. Tror det var ret billigt da skolerne ikke har aaaallllt for mange peng nu her smiley

• #7   28. apr 2013 Ved ikke om det er for dyrt men jeg eeeelsker hotel Fox.:)

• #8   2. maj 2013 Jeg har boet på to hoteller i kbh:

First hotel lige ved tivoli, hvilket jeg kun kan anbefale, godt gennemsnitligt hotel tæt på det hele :).

Ellers har jeg prøvet noget der hed hotel bellair lidt uden for kbh, dette kan jeg absolut IKKE anbefale, rigtig snusket og skummelt :(.

Kan ikke huske præcis hvad vi gav men ved de begge har været i den billigere ende. Ellers prøv da sider som sweetdeal.dk osv. for at se om de ikke har nogen gode tilbud smiley

• #9   2. maj 2013 Jeg ved ikke rigtig noget om prisen men da jeg var på studie tur til kbh her for nogle ugen siden boede vi på Saga hotel og det var et okay hotel! Evt. kig på deres hjemme side! smiley
    Det er tæt på byen osv.

• #10   2. maj 2013 smiley

Kommentér på:
Hotel i KBH

Annonce