{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.377 visninger | Oprettet:

Er den eneste der ikke er blevet inviteret... :'( {{forumTopicSubject}}

Typisk...

Mange piger fra min klasse rider ude på den samme rideskole som mig. Og det her er sket før... Og nu sker det så igen!

Alle pigerne skal have en rigtig hygge-overnatning, hos en der hedder Anja. Og jeg er selvføglelig den eneste der ikke er blevet inviteret.

Jeg føler virkelig at jeg bliver holdt ude...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er den eneste der ikke er blevet inviteret... :'(
  • #2   20. apr 2013 kan det være fordi de ikke har madrasser nok til flere evt?

• #3   20. apr 2013 Nej, for pigerne skal selv have madras med..

• #5   20. apr 2013 Jo, altså de har skrevet på Facebook, hvor meget de glædede sig. Alle er inviteret. Undtagen mig. smiley

• #7   20. apr 2013 Jeg tror nok det er lidt for sent nu. De er jo nemlig allerede i gang med deres hygge halløj... Jeg vil ikke lyde ynkelig eller noget, men man blir' lidt trist, når de gang på gang, er sammen uden mig.

• #9   20. apr 2013 Vi er 12 piger i klassen. Vi elsker stort se alle at danse Hip-Hop eller Street, som hun kalder det.
    Når men en af vores lærer er så Hip-Hop danse lærer, hun inviterere så nogle piger med til en gratis undervisning ret tit.
    Jeg får bare aldrig den invitation..

• cecilie c
    cecilie c Tilmeldt:
    jul 2011

Følger: 1 Gnavere: 1 Svar: 4
    #10   20. apr 2013 lover jer det bliver bedre. jeg blev tit holdt uden for i jeres alder. men hold ud. det bliver bedre når i finder jer nogen ægte venner og ikk sådan nogen små snobbede tøser.. tænk sådan her næste gang når det sker. jeg er bedre ind dem. og lad ingen sige andreledes til jer. jeg lyttede på det en gang og troede jeg ik var god nok.men det er man.. og skriv endelig hvis nogen har brug for råd. jeg vil gerne snakke med jer om det

• #11   20. apr 2013 Sådan noget er super fesent. Og selvom der ikke skulle være et spørgsmål om plads, er det da spøjst at det kun er 1 der ikke kommer med.

Jeg prøvede noget lignende da jeg var omkring 16.
    Der var nogen fra min efterskole der holdt noget fest. Alle vidste det var der, men det var ikke alle der blev inviteret.
    Oven i jeg ikke kom med, inviterede de min værelseskammerart, ude foran døren til vores værelse, så jeg kunne sagtens høre hvad der foregik.
    Jeg skulle ud, og da jeg åbnede døren, blev der helt stille. Jeg sagde bare til dem, at jeg godt vidste de holdt fest, og jeg godt vidste at jeg ikke var inviteret, så de behøvede ikke reagere sådan på at jeg var der.

Det var lidt fedt, for hold kæft hvor har det været pinligt for dem, selvom de ikke ville have mig med.

Der er desværre ikke så meget andet at gøre ved sådan noget, end at tage det med oprejst pande.
    Man kan evt. sætte dem i en situation, så de bliver forlegne, men uden at man bærer nag, og det betyder så, at man skal have gjort op med sig selv, om man kan undvære sådan noget i fremtiden.

Men hvis du kan overleve ikke at komme med, kan du jo skrive eller sige til dem, at det da er fint at de skal afsted, og du håber de får en god tur, men de måske lige skulle holde lidt igen med at gå og sladre om det, når alle ikke er inviterede.
    Det er virkelig dårlig opdragelse at holde folk udenfor på den måde.

• #12   20. apr 2013 Vi er fem piger i min klasse men selvom vi er så lidt er der tit nogle der bliver holdt udenfor indklusivt mig smiley
    Håber på at det snart bliver bedre for i virkeligheden kan alle sammen det er bare lidt svært nogle gange.
    smiley men sådan er det

• #13   20. apr 2013 Sådan nogle venner er ikke værd at samle på smiley

• #14   20. apr 2013 Selina - prøv selv at invitere nogle engang imellem.

• #16   20. apr 2013 Ej Sigrid du skulle jo bare lade som om du ikke havde set den, og så bare komme smiley

• #17   20. apr 2013 Kender det ikke så godt, måske andre i min klasse godt kan føle det sådan. Men jeg er max sammen med 3-4 af pigerne af gangen, hvis det ikke er dem alle.
    Syntes sådan noget er fuldkomment latterligt.

• #18   20. apr 2013 kan godt se det sure i det..
    Jeg har det sådan lidt at hvis der er en person der ikke invitere mig, så invitere jeg heller ikke hende/ham til det jeg nu engang måtte holde.. så kan de jo se hvordan det er selv! smiley

- men hvis det går dig så meget på så ville jeg da spørge værtinden om hvorfor du ikke har fået tilbudet om at komme med smiley

• #20   20. apr 2013 Hehe ja, gad godt se deres ansigter! Men men men, ville de nok sige.

• #22   20. apr 2013 Du skulle have mødt op foran hoved døren og sagt du ingen sms havde modtaget Sigrid.:)

• #23   20. apr 2013 Jaaaaaaaa det kunne de og de havde rigtig godt af det hvis du havde gjordt det smiley

• #25   20. apr 2013 Da jeg var teenager og gerne vil holde sleep over med nogle veninder, så kunne vi være max fem hvis vi sov i stuen, sov vi på mit værelse kunne vi være 3 (begge inkl mig selv) min mor havde heller ikke så mange penge, så det var fedt når hun sagde der var lidt penge til det. Men jeg følte da ikke jeg holdte nogen udenfor fordi jeg ikke lige kunne have alle veninderne med.

Men selina: snakker du meget med de piger normalt? Ser du dem i din fritid uden for rideskole og skole?
    Nogle gange så invitere man jo kun dem man også har noget sammen med uden for skolen.

• #26   21. apr 2013 Sådan har jeg det også Louise

• > Simse <
    > Simse < Hjælpe-administrator

Følger: 97 Følgere: 140 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.130
    #27   21. apr 2013 Meget enkelt: Find nogle andre, der gider dig smiley
    Det lyder jo ikke til at I er veninder, siden du ikke bliver inviteret med?

• #28   21. apr 2013 Nej vel simse, sådan nogle veninder er heller ikke værd at samle på smiley

• #29   21. apr 2013 Enig med de andre, de er da slet ikke værd at samle på, forstår ikke hvorfor folk forslår hun bare skal konfrontere dem med det?, det eneste hun for ud af det er akavet og pinlig stemning. Næh du, find du dig nogen veninder som du gider og som gider dig:-). Du er sikkert en fantastisk pige som har en hel del at byde på som veninde, kan de ikke se det er de ikke dine veninder;-)

• #32   21. apr 2013 Jeg synes virkelig ellers at jeg har prøvet alt for at blive "En del af gruppen" men det er som om jeg ikke er "sej nok" længere. Engang blev jeg inviteret. Men de invitere mig aldrig mere.

De vil alle sammen gå med 6 cm tykt makeup, og er meget dullet. Sådan er jeg overhoved ikke, og derfor er jeg nok ikke "god nok" i deres øjne.

• #33   21. apr 2013 Hvis ikke du synes du er god nok som du er, så lad dem være, så er de ikke værd at samle på smiley

• #34   21. apr 2013 MissBims: Ja, jeg står fast ved min mening. Jeg går ikke med makeup. De forstår mig ikke, men rart at du gør smiley

• #35   22. apr 2013 Sigrid og Louise: hvad ville hun få ud af at konfrontere dem?, en akavet stemning og at de af pligt invitere hende med for at undgå det en anden gang?, det har jeg skam prøvet og det eneste jeg fik ud af det var at de dumme tøser med masser af makeup blot grinte af det bag min ryg og selvom man kom med til festerne/overnatningerne osv. Så var man stadigvæk udenfor. Det kan jo være der der er nogen piger på rideskolen, skolen eller kvarteret hun ikke har overvejet rent faktisk kunne ende med at blive bedste veninder med og som hun kan grine af dullerne med. Jeg synes endelig ikke at hun selv skal konfrontere dem, men måske hellere få en lære/ridelære/forældre til at tage emnet op og fortælle hvor slemt det kan være for den der bliver holdt udenfor!!.

Selina: hold endelig fast i den du er, det er helt sikkert det du når længst med:-)

• #36   22. apr 2013 Selina Amanda! - vend den om og tænk: "Har jeg virkelig lyst til at være sammen med nogen, som måske ikke ønsker jeg er der"?
    Nej vel?
    Og de lyder absolut ikke som veninder - og som du forklarer så ligger jeres interesser forskellige steder.
    Hvad med de andre klasser? Er der ikke nogen der, som du svinger med?
    Da jeg gik i folkeskole, var vi 3 klasser i vores årgang, og vi lavede altid ting på tværs af klasserne.
    Jeg var den eneste pige i min klasse, der ikke var hestepige, men jeg ville jo ikke være hestepige "bare for at passe ind".
    Så jeg fandt veninder i de andre 2 klasser, som havde samme interesser som mig i stedet.

• #37   22. apr 2013 I den alder Selina er i kan det nok bare være lidt svært og droppe dem i klassen?
    Ved godt jeg selv er tretten men tror nok jeg er et år ældre end hende.:)

• #38   22. apr 2013 Syntes overhoved ikke det er okay hvis det er alle pigerne undtagen dig.:)

• #39   22. apr 2013 MissBims: Hun skrev jo netop at det ikke var første gang... men man kan da bare håbe at det ikke er kommet så langt ud endnu..

Kommentér på:
Er den eneste der ikke er blevet inviteret... :'(

Annonce