352 visninger
|
Oprettet:
Hvad synes i om hjemmesiderne? {{forumTopicSubject}}
Hej folkens
Der var en i løbet af de sidste par dage der forsøgte at lave et "bedømmelsestråd" omkring hjemmesider. Snakken blev ledt over i noget helt andet, og da jeg synes der er for mange separate tråde omkring bedømmelse af andres hjemmesider - mon ikke vi kan tage en tråd her, hvor vi bliver inde på emnet?
Hvis man finder noget som man synes er helt hen i vejret, kan man jo skrive en PB, i stedet for at fylde tråden med det.
Tag et kig på vores, og fortæl hvad vi gør rigtigt og forkert
(link fjernet)
Ha' en fantastisk dag!
apr 2012
Følger: 13 Følgere: 7 Gnavere: 1 Emner: 21 Svar: 406
-hehe, det var vidst mit emne ^^
apr 2010
Følger: 84 Følgere: 85 Gnavere: 7 Emner: 26 Svar: 161
ros herfra!
kig gerne forbi www.rabbitsbyostergaard.tumblr.com
okt 2012
Følger: 7 Følgere: 6 Gnavere: 6 Emner: 12 Svar: 182
Jeg arbejder på siden konstant, og vil gerne høre andres mening omkring den, nu hvor der kommer flere og flere sider til.
Taro - Jeg synes skriften er lidt generende at læse i længden, og så synes at jeg at du kunne lave en overordnet side for kuldene. Måske en side med lidt informationer på omkring kaniner, der viser at du har styr på hvad er du laver, og at du kan lære fra dig til nye kaninejere
aug 2011
Følger: 57 Følgere: 67 Gnavere: 8 Emner: 87 Svar: 2.013
Da jeg går ind på din hjemmeside sidder jeg og tænker "Hvordan får man de billeder væk?" Der går først 3 min før jeg finder menuen ude i siden. Og da jeg har fundet gider jeg egentlig ikke gå videre, da det blev for besværligt at komme rundt på din hjemmeside.
jun 2010
Følger: 1 Følgere: 40 Gnavere: 1 Emner: 17 Svar: 2.732
okt 2012
Jeg har ændret designet mange gange efterhånden, men jeg synes ikke Weebly kan byde mig noget der gør mig tilfreds. de mere farverige temaer fungerer ikke sammen med den overskuelige sideopsætning og tekst, hvilket er super ærgerligt.
Jeg takker, og vil se om jeg for fremtiden kan finde en løsning
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 18 Emner: 22 Svar: 2.752
Men når man ikke kan det, så er der 2 løsninger. Man kan betale sig fra det - enten ved at få nogen til at lave det, eller købe sig til et sejt færdigt design til fx wordpress. Eller man må indse at hvis evner og finanser ikke rækker, så må man nøjes med sider, som ikke er helt det man gerne vil.
okt 2012
Lige for tiden har jeg ikke den fornødne tid og overskud til at pusle med html-koder.
Når vi får vores eget domæne vil vi også tage os af et andet design, men lige nu må det vi har række. Både evner og finanser er der altså, vi er bare ikke så afhængige af vores hjemmeside at alt skal ske lige her og nu.
Tak for svar
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 18 Emner: 22 Svar: 2.752
okt 2012
Tak for dine svar
Hvad synes i om hjemmesiderne?