{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
352 visninger | Oprettet:

Hvad synes i om hjemmesiderne? {{forumTopicSubject}}

Hej folkens smiley

Der var en i løbet af de sidste par dage der forsøgte at lave et "bedømmelsestråd" omkring hjemmesider. Snakken blev ledt over i noget helt andet, og da jeg synes der er for mange separate tråde omkring bedømmelse af andres hjemmesider - mon ikke vi kan tage en tråd her, hvor vi bliver inde på emnet?

Hvis man finder noget som man synes er helt hen i vejret, kan man jo skrive en PB, i stedet for at fylde tråden med det.

Tag et kig på vores, og fortæl hvad vi gør rigtigt og forkert smiley

(link fjernet)

Ha' en fantastisk dag!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad synes i om hjemmesiderne?
  • #1   16. apr 2013 Jeg kan rigtig godt lide din hjemmeside. Den er så enkel og overskuelig, men stadig spændende. Jeg synes overhovedet ikke, at du skal ændre noget. Den er perfekt smiley

-hehe, det var vidst mit emne ^^

• #2   16. apr 2013 Kan godt lide at den er enkelt, at det er nemt at finde rundt på din hjemmeside, og fedt at du lige skriver kort over hvad en kinesisk hamster er!

ros herfra!

kig gerne forbi www.rabbitsbyostergaard.tumblr.com

• #3   16. apr 2013 Mange tak i to smiley
    Jeg arbejder på siden konstant, og vil gerne høre andres mening omkring den, nu hvor der kommer flere og flere sider til.

Taro - Jeg synes skriften er lidt generende at læse i længden, og så synes at jeg at du kunne lave en overordnet side for kuldene. Måske en side med lidt informationer på omkring kaniner, der viser at du har styr på hvad er du laver, og at du kan lære fra dig til nye kaninejere smiley

• #4   16. apr 2013 Taro
    Da jeg går ind på din hjemmeside sidder jeg og tænker "Hvordan får man de billeder væk?" Der går først 3 min før jeg finder menuen ude i siden. Og da jeg har fundet gider jeg egentlig ikke gå videre, da det blev for besværligt at komme rundt på din hjemmeside.

• #5   16. apr 2013 Hamsteri Alpha: Hvid hjemmeside er ikke så roligt for øjnene, den må gerne knækkes over i en anden farve så den ikke er så skarp. Kontrasten mellem baggrunden og teksten er ikke stor nok, og det gør teksten meget svær at læse. Meget overskuelig, men som alle andre weebly sider savner jeg noget grafik i designet.

• #6   16. apr 2013 Von Fancy - Tak for svaret smiley
    Jeg har ændret designet mange gange efterhånden, men jeg synes ikke Weebly kan byde mig noget der gør mig tilfreds. de mere farverige temaer fungerer ikke sammen med den overskuelige sideopsætning og tekst, hvilket er super ærgerligt.

Jeg takker, og vil se om jeg for fremtiden kan finde en løsning smiley

• #7   16. apr 2013 I sidste ende er løsningen altid at lave tingene selv smiley
    Men når man ikke kan det, så er der 2 løsninger. Man kan betale sig fra det - enten ved at få nogen til at lave det, eller købe sig til et sejt færdigt design til fx wordpress. Eller man må indse at hvis evner og finanser ikke rækker, så må man nøjes med sider, som ikke er helt det man gerne vil.

• #8   16. apr 2013 Sweet Leaf - Jeg har selv haft lavet et design, som jeg blev træt af.
    Lige for tiden har jeg ikke den fornødne tid og overskud til at pusle med html-koder.
    Når vi får vores eget domæne vil vi også tage os af et andet design, men lige nu må det vi har række. Både evner og finanser er der altså, vi er bare ikke så afhængige af vores hjemmeside at alt skal ske lige her og nu.

Tak for svar smiley

• #9   16. apr 2013 Det er jo osse fint nok. Så må du jo indtil da leve med hvad weebly kan til til tilbyde smiley

• #10   16. apr 2013 Sweet Leaf - Det gør vi også. smiley Grunden til at jeg spørger er egentlig også bare for at høre om man måske kunne nøjes med det der er nu, da det jo tager sin tid at skulle rode med HTML. Meeen det skal nu nok komme dag, bare nok ikke lige i morgen.

Tak for dine svar smiley

Kommentér på:
Hvad synes i om hjemmesiderne?

Annonce