Zooplus levering -DPD :-( Zooplus levering -DPD :-(
Jeg venter på en pakke fra zooplus og har siden jeg bestilte forventet levering i dag.
Og da jeg er syg er jeg hjemme og tænker dejligt så skal jeg ikke hente pakken på posthuset senere..
Jeg har valgt pakken leveret med post Danmark da jeg er så træt af GLS.
Dog har zooplus valgt i stedet at levere den med DPD nå men jeg har fået en mail hvor jeg kunne følge pakken, og sad og tænkte at nu var klokken ved at være middagstid og der har ikke været nogen endnu og har brug for lige at sove lidt, så vil lige se hvor langt pakken var. Jo den havde sandelig været "forsøgt leveret" kl 8:20 i dag, eller nej det har den på ingen måde for der var jeg vågen og der er ingen der har ringet på dørtelefonen.
Nu ved jeg ikke om de levere pakken igen eller om jeg selv skal hente den et eller andet mærkeligt sted..
Arg så sur! - nogen der har fået leveretpakker fra DPD før?
mar 2011
Følger: 100 Følgere: 108 Gnavere: 20 Emner: 49 Svar: 1.180
Kan godt forstå dig.
Bernie er rigtigt søde til at aflevere, dem bruger jeg
Følger: 96 Følgere: 139 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.127
jun 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Gnavere: 2 Emner: 12 Svar: 111
jul 2010
Følger: 1 Følgere: 102 Gnavere: 24 Emner: 19 Svar: 3.101
Og når den er forsøgt afleveret så kommer der en seddel med posten hvor der står den er forsøgt afleveret og du kan kontakte dem for at aftale ny udbringning, eller få og vide hvor du kan hente den.
Der går typisk 1-2 dage før seddlen kommer i posten. Så nej den går ikke retur til afsender sådan bare fordi de ikke har fået fat i dig.
Det med dør telefon, og dør koder er det altså ikke alle bude der kan finde ud af.
jan 2011
Følger: 21 Følgere: 44 Gnavere: 10 Emner: 33 Svar: 166
mar 2013
Følger: 1 Svar: 177
Jeg har prøvet DPD og oplevede det samme, så jeg fortrækker klart GLS, som jeg foriøvrigt aldrig har haft de samme problemer med.
Følger: 96 Følgere: 139 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.127
jul 2010
Følger: 1 Følgere: 102 Gnavere: 24 Emner: 19 Svar: 3.101
I Randers f.eks skal de afhentes hos DPD eller aftale at de bringer dem ud igen.
jun 2012
Følger: 11 Følgere: 11 Gnavere: 11 Emner: 263 Svar: 3.868
DPD vil konfrontere budet, da han har været inde i opgangen (der var lagt en seddel i min postkasse som er inden for og for det jo skal låses ind ved at bruge dørtelefonen)
Zooplus levering -DPD :-(