389 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Hvad vil i anbefale? - Seler. Hvad vil i anbefale? - Seler.

Hej,

Er endelig begyndt at træne sådan rigtig med min kaniner igen. Theodor, min kanin er så utrolig glad når han er ude i selen. Dvs. han laver glædes hop og styrter rundt.

Kom så til at tænke på hvilken sele i ville anbefale til en kanin som er meget glad og tonser rundt.
Pt. bruger jeg en H-sele, men ville en brystsele være bedre?

- Pernille

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.
  • Montering af opvaskemaskine 960 kr.
  • Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad vil i anbefale? - Seler.
  • #1   11. apr 2013 Jeg har altid brugt h-sele, og vil derfor anbefale den smiley

• #2   11. apr 2013 Okay, synes også den er fin, men hvis nu en bryst sele var bedre til Theodors " Problem" (han er lidt for frisk smiley Og ikke altid nem og styre .)

• #3   11. apr 2013 de kan så vidt jeg ved godt smutte ud af en brystsele.
    så jeg anbefaler en h-sele

• #5   11. apr 2013 Tror bare jeg holder mig til H-selen, tror måske godt det kan blive lidt svært at fange ham igen, når han først er fri smiley

Tak for hjælpen folkens!

• #6   11. apr 2013 Du kan jo købe en brystsele og forsøge dig frem.
    Det er dog vigtigt, at brystselen er i den rigtige størrelse, da kaninen ellers vil have nemt ved at hoppe ud af den.
    Hvis brystselen derimod passer kaninen og sidder godt, er det altså ikke let for kaninen at hoppe ud smiley

• #7   11. apr 2013 Er din kanin fin fungerene i en h-sele syntes jeg bare du skal blive ved med den smiley

• #8   11. apr 2013 Altså han fungere fint med den, men blev bare i tvivl med om det var lettere at styre ham i en brystsele. smiley
    - Tror jeg forsætter lidt med H-selen endnu smiley

• #10   11. apr 2013 Tja.. Jeg har brugt en brystsele til mine unge kaniner, som tiltider havde lidt for meget krudt bagi - hvilket var klart bedre. Jeg fik meget mere kontrol over dem, og de reagerede hurtigere på et stopsignal. Efterhånden som de er blevet ældre og klart mere styrbare, har jeg skiftet over til en H-sele igen. Jeg følte simpelthen, at jeg "kvalte" dem med en H-sele, hvis de lige synes de skulle dén vej, og jeg ikke havde set det. Og de reagerede næsten ikke på mit stopsignal - måsken fordi de kun blevet stoppet i "halsen"... Men nu ved de, hvad det er, og der skal næsten ingenting til længere.

Så jo, jeg ville da helt klart prøve en brystsele.

• #11   11. apr 2013 Cathrine, det skal overvejs så, han har nemlig problemer med at stoppe. Hvad str. vil i mene at han skal bruge? Han er på str med en dværg vædder?:-)

• #12   11. apr 2013 Hm.. Hvis du køber en brugt fra Annesela (hendes side er desværre lukket), så skal det være en medium. Men hvis du køber en fra Rabb-it.se skal det højst sandsynligt være en small - de er ret store derfra smiley

• #13   11. apr 2013 Okay, det var også omkring det jeg selv havde tænkt, tak for hjælpen!:-9

Kommentér på:
Hvad vil i anbefale? - Seler.

Annonce