867 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Min kanin vil ikke springe Min kanin vil ikke springe

Hej allesammen.jeg kunne godt tænke mig at prøve at hoppe med min kanin jeg har selv prøvet og laved nogen forhindringer selv. Men han gider stadi ikke hoppe håber i ved hvad jeg skal gøre ps.han er 1 år gammel og er en løvehovde kanin????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min kanin vil ikke springe
  • #1   19. mar 2013 Hvor høje er springne?

• #2   19. mar 2013 Det er ikke specielt høje

• #3   19. mar 2013 Det er ikke rigtige spring det er bare en bog fx

• #4   19. mar 2013 Du skal først og fremmest lade den blive fortrolig med at gå sele og at blive styret.

Så det er bare om at gå tur med den.

Så kan du senere - om nogle timer - lægge et par mindre forhindringer op, som den så "kommer til" at hoppe over.

Men: tålmodighed - og glæd dig sammen med kaninen, når den bliver dygtigere.

Jørgen

• #5   19. mar 2013 Okay tak allesammen

• #6   19. mar 2013 En bog er også for høj - går ud fra den står på højkant. Og kaninen kan ikke se hvad der er bagved. Som jørgen siger - igang med seletræningen og så byg dine spring anderledes. Er det indenfor så tag to plasticbøtter fx og så en pind af en slags henover evt en firkantet tynd pind så den ikke triller af af sig selv. Det må ikke være fast materiel, kaninen skal nemt kunne vælte springet. Og vil sige 5 cm højt i starten til den har fanget pointen. Og kaninen skal kunne se den anden side. Selv rutinerede kaniner kan reagere på muren og skakspringet fx så en helt nybegynderkanin kan da slet ikke finde ud af den ikke kan se igennem.
    Og selvom man siger alle kaniner kan hoppe KAN det altså godt være din kanin ikke synes det er sjovt og det er hovedingrediensen i hop!

• #7   19. mar 2013 Okay.men nær jeg bruger en bog er det en lille bog som ligger ned.

• #8   19. mar 2013 Så forstår den heller ikke at den skal hoppe over en bog som ligger fladt smiley det er ligesom at bede den om at hoppe ud i luften. Hvor bor du? Hvad med at blive meldt ind i DK og gå til træning hvis der er træning i nærheden af dig

• #9   19. mar 2013 Der er ikke træning hvor jeg bor. Men jeg har lige prøvet at hoppe med ham han gik over dem og Det er da en start.

Kommentér på:
Min kanin vil ikke springe

Annonce