{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
798 visninger | Oprettet:

Billigste rejsemåde Sønderjylland-Sjælland {{forumTopicSubject}}

Hej GG! smiley

Håber i kan hjælpe mig, da jeg er en nød til at spotte de billigste rejsemåder. Jeg sad og tænkte over hvordan man kommer fra Sønderborg til Slagelse, eller omvent på den billigste måde, og kan ikke komme i tanke om andet end tog, som koster omkring 400 kroner.

Hvordan gør man det på den billigste måde?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billigste rejsemåde Sønderjylland-Sjælland
  • #1   14. mar 2013 Orange billet er det billigste med tog, husk at de er forskellige held tiden det kommer an på dag og tidspunkt for rejsen man kan evt være fleksibel så er midt på dagen omkring 12-15 vidst billigst..

Ved ikke om du kan tage et indlandsfly? Ved heller ikke om det er billigere.
    Min bedste veninde plejer at flyve fra Odense til Bornholm da det er billigere end med færge. Men ved ikke hvor billigt det er.. Også kan det jo være du alligevel skal med tog til flyet?

• #2   14. mar 2013 Susse, har din veninde sit eget fly?

Mig bekendt er der hverken flyruter fra Sønderborg til Slagelse eller fra Odense til Bornholm smiley

• #3   14. mar 2013 jeg vil osse sige orange billetter - du skal dog være obs på at være hurtigt ude, når de orange billetter frigives til dine givne rejsedage, for der kan være mange om buddet - og så skal du måske nok osse være indstillet på at de billigste billetter gerne ligger der, hvor de færreste vil afsted.

Men det KAN altså lade sig gøre at rejse fra sjælland til jylland for 125kr på en orange billet.

• #4   14. mar 2013 Du kan endda rejse til 89 kr. mellem Sønderborg og Slagelse med en klapsædebillet: http://www.dsb.dk/netbutik/popup/hjaelp/standard_klapsaede

• #5   14. mar 2013 Rasmus: nej det har hun ikke men hun flyver altså der over fra Odense, det er kun i sommerperioden man kan det..

Klapsædebillet til 89 kr skal hun købe Wild card (det koster 185 kr) til som man kun kan få når man er 16-25 år TS er 15 år..

• #6   14. mar 2013 Tog er det billigste, i og med man skal helt til Billund for at komme med det nærmeste fly

• #7   14. mar 2013 Man kan flyve fra Sønderborg til København, men København er også langt fra Slagelse desværre..

Men tusinde tak alle sammen! Vil da lige gå ind og kigge lidt på de forskellige ting så, hehe! smiley

Kommentér på:
Billigste rejsemåde Sønderjylland-Sjælland

Annonce