{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
487 visninger | Oprettet:

Hey guys! Hvad bruger i tiden på? {{forumTopicSubject}}

Ja, HAAAAJ! *at sprede god stemning*
Hvad bruger i så tiden på idag?

Jeg skal ned til Esbjerg fordi at vi vil have noget gjort ved min kørestol, pga sådan en fodstøtte sidder sådan at jeg kan vælte i det..

Jo!
Så snakker jeg med min mor om, til at tage til dyrlæge med en af vores hunkatte, der konstant taber pels på bugen, maven og lårene.
Og det kan vi ikke forstå, for det burde ikke være orm, da hun altså har fået ormepille. Så nu har jeg bestemt at hun skal dyrlæge. Ingen af de andre katte ser sådan ud, de er alle sunde og raske. Sommer er den eneste der ser sådan ud smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hey guys! Hvad bruger i tiden på?
  • #1   4. mar 2013 Jeg laver opgave, som jeg skal til eksamen i på fredag, er taget ud til mine svigerforældre, så jeg samtidig kunne vaske tøj, men måtte altså også lige gå en tur på stranden med hunden, det vil næsten være synd andet i det fine vejr.

profilbillede
  • #2   4. mar 2013 Haha, ja alt andet ville være synd med det flotte vejr vi har!
    Hvis jeg kunne havde jeg også taget kaninerne med ud på tur, men nu er sagen bare sådan at jeg ikke må komme udenfor, jeg må ikke gå, og kaninerne er i familiepleje indtil midten af april. :3

Hvad hund er det du har dig?;)

• #3   4. mar 2013 Hund er en labrador.

Kan du ikke bare komme udenfor at side med et tæppe om benene, også bare nyde at få D'vetaminer i hovedet?

• > Simse <
    > Simse < Hjælpe-administrator

Følger: 96 Følgere: 139 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.125
    #5   4. mar 2013 Har naturfag hele dagen, så laver lidt omkring ensilage, og aske/vand indhold i foder.

Glæder mig til at komme hjem (ca. kl 17) hvor jeg skal slappe af sammen med kæresten. (som sker hver dag, når jeg kommer hjem, hehe) smiley

• #6   4. mar 2013 var på arbejde (hvor jeg primært undersøger Vand i foder for tiden*SS* apropos Simses dag) fra 7:45 til 11:30 hvor jeg hentede min mellemste i skolen (de ringede efter mig) hvor hun lå med hovedpine under et tæppe midt i klassen.... og sidder så bare her og glor når jeg ikke skal springe efter saftevand osv til hende eller sætte en ny dvd på hvert femte min, hun har feber kan jeg mærke på hendes pande, har ikke gidet tage temperatur... skal til møde i en frivillig forening i aften og så gik den dag...

• #7   4. mar 2013 Har brugt 5 timer på at være i skole. Har fået 4 forskellige lektier for, hård start på skole igen!
    - Har ikke været i skole i 2 uger grundet ferie og en aflyst linjetur for mig pga. sygdom :(.
    Nu skal jeg ud og tjekke dyrene igennem, have dem i løbegårde og lave min tysk fremlæggelse... Håber jeg overlever.

• #8   4. mar 2013 Jeg har været i skole fra 8:15 til 14:20 - Keeedet mig smiley

Iaften skal jeg hygge mig med at muge mine tøsers 260 x 120 stort bur ud smiley

• #9   4. mar 2013 Susse, vi har ikke rigtig nogen steder jeg kan være, fordi at vi kun har udendørs møbler til hele familien og det gider min far ikke slæbe ud. Men jeg har en plan, at senere vil jeg se om jeg kan få min mor til at tage min kørestol ud, så jeg kan være sammen med alle vores udendørs katte, der er så glade for mig smiley

Det lyder rigtig hyggeligt, selvom dagene nok bliver lange smiley
    Jeg kan høre at der er rigtig mange der sidder med skoleopgaver, det har jeg så sluppet for. Vi bruger alle dage på vores projekt, som skal fremlægges på fredag, hvor min gruppes emne er unge gennem tiden. (Selvom jeg hellere ville have historiske begivenheder, men nogengange man bøje sig. Man kan jo heller ikke få sin vilje hver gang! :D)

Simse, puha, det lyder som en lang dag i mine ører!:)

Simse, uha da, det er ikke så godt med din datter! smiley jeg lagde også selv med feber et par dage efter min operation og det er bare ikke rart. Ang det med at du er service, det kender min mor til. Hun hopper og springer på tungen for mig, nu da jeg næsten intet selv kan. Ønsker din datter god bedring herfra!

Funtime, haha ja. Familieforøgelse? Af hvilken art?:D

Nørrevang, av den er hård.. Efter min operation var jeg også hjemme 14 dage, men jeg fik dog ikke lektier for, vores lærer er oversyndigt flinke, hvilket indimellem kan irritere mig. xD

• #10   4. mar 2013 Okay, min besked blev lidt længere end forventet xD

Haha lullebullle og Katrine - kommer i ikke og tager mig med? Kunne godt trænge til selskab smiley

• #12   4. mar 2013 Liva - Håh, du er velkommen til at komme herhjem og hjælpe til smiley

FunTime : Ih hvor hygge! smiley

• #14   4. mar 2013 Keder mig og venter på at min mor kommer hjem så vi kan farve mit hår
    Og venter på at Marcus eller mark ringer for det kan jeg ikk xD
    Og hører deadmau5 og skrillex! smiley

Kommentér på:
Hey guys! Hvad bruger i tiden på?

Annonce