Glædesindlæg - Ny løsning til mangel af plads {{forumTopicSubject}}
Hej, alle i skønne gnaver- og kaninejere!
Jeg vil bare lige smide dette glædesindlæg ud, mest fordi måske kan hjælpe andre hamsterejere til at finde på pladsløsninger.
Da vi i vores opdræt jo skal have plads til en del hamstre ad gangen, har det været utroligt pladskrævende med at have separate bure til at stå her (Vi bor i en 2-værelses lejlighed), og vi har længe set os omkring efter et form for skab eller reol som vi kunne bygge om.
Den søgen var dog længe uden held - indtil vi igår fandt noget på nettet, som er genialt, både til lejligheden og til hamstrene.
Det handler sig om et glasskab med flere hylder, hvor vores små pus kan få fyldige bure.
Vi havde tænkt på noget i stil med et gammelt akvarium som løsning også, på et tidspunkt (da det er så rart at kunne se ind til de små, og at de kan se ud) og får nu akvarium og skabsbur i ét.
Lågen er én stor låge, og skabet i sig selv består udelukkende af glas (med bundplade og topplade i træ, dog).
Drikkeflaskerne bliver ikke noget problem at anbringe, da vi i forvejen kun bruger flasker med sugekopper
Ih, hvor jeg dog glæder mig til vi får det hjem!
Min kæreste sørger for at der senere kommer kanter i plexiglas foran, så den store låge kan åbnes uden at der er fare for at de må lige får lyst til at stikke af.
Dem der ha skabet nu, har endnu ikke svaret på om jeg må anvende et billede af det her på siden, og da man som bekendt ikke må lægge billeder ind fra Google (vedr. ophavsret) må denne tråd forblive uden.
Håber det måske giver lidt inspiration
sep 2010
Følger: 16 Følgere: 15 Gnavere: 1 Emner: 14 Svar: 144
okt 2012
Følger: 7 Følgere: 6 Gnavere: 6 Emner: 12 Svar: 182
apr 2010
Følger: 63 Følgere: 63 Gnavere: 8 Emner: 13 Svar: 265
sep 2010
Følger: 16 Følgere: 15 Gnavere: 1 Emner: 14 Svar: 144
apr 2010
Følger: 63 Følgere: 63 Gnavere: 8 Emner: 13 Svar: 265
Men smid gerne billeder af dit projekt, lyder spændene
okt 2012
Jeg lægger billeder i et fotoalbum, og skriver herinde på tråden når billederne er lagt ud
okt 2012
okt 2012
nov 2011
Følger: 1 Følgere: 8 Gnavere: 1 Emner: 9 Svar: 146
Glædesindlæg - Ny løsning til mangel af plads