{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
457 visninger | Oprettet:

Kaninfest? {{forumTopicSubject}}

Jeg overvejer her til sommer og holde en kanin fest hvor alle fra GG er velkomne med deres kaniner, dog skal de holdes i snor eller i løbegård smiley
Der vil selvfølgelig blive taget højde for kaninerne og der vil blive grønt græs til rådighed.
Der skal selv medbringes løbegård, da jeg kun har en lille en smiley
Vand til vandflasker kan tages fra vores vandtank og ellers er der et 'mælkebøttehjørne' lige udenfor havelågen smiley
Hvad synes i om det?
Gerne kritik eller hvad i nu kan finde på at sige smiley
Andre ting som ville være nødvendigt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kaninfest?
  • #1   24. feb 2013 Jeg synes det er et rigtig godt initiativ.
    Men samtidig kan jeg ikke lade være med at tænke, det kan være noget af en mundfuld for en 14 årig.

Hvis jeg selv skulle arrangere noget alá en havefest, ville jeg tænke på følgende:

- Transport og parkering. Hvordan skal mine gæster komme hertil til tiden og hjem igen? Og er der plads til f.eks at parkere sin bil?

- Forplejning. Skal jeg servere mad/drikke? Hvis ikke, hvad skal gæster selv medbringe?

- Varighed. Hvor lang tid skal arrangementet være? Er der behov for steder at sidde?

- Toiletfaciliteter. Er der mulighed for, at mine gæster har adgang til et passende antal toiletter?

Hvis ellers dig og dine forældre kan få arrangeret ovenstående nogenlunde fornuftigt, så ser jeg ikke noget problem med en kaninfest smiley

Held og lykke med projektet smiley

• #2   24. feb 2013 Jens tænkte nu mere en dag hvor man kom med sin kanin og den kunne møde nogle artsfæller, uden at den nødvendigvis ejer territoriet smiley

Nøvling tænkte mest det var for de folk her i Silkeborg ejen, da ikke alle kaniner kan lide at køre i bil smiley så er det jo nemlig også de færreste forældre der vil blive til sådan en 'kaninfest' smiley græsplænen er fyldt med steder og sidde, og vi har havstorme, ellers kunne der evt. Blive bredt tæpper ud, så det var muligt at sidde i højde med kaninerne smiley vi har et toilet i huset, som med glæde må blive brugt smiley tiden kan jo diskuteres alt efter vejret og hvor mange man bliver smiley evt. Fra 13:00-16:00 smiley mad kan jo evt. Være et lille stykke frugt, behøves jo ikke være det helt store, og der kan være noget vand og lidt saftevand smiley der går bus til her hvor jeg bor, hvor man max skal gå et par 100-150 m ellers kan det aftales, hvis man har så mange ting med man ikke kan bære det kan jeg komme og hjælpe smiley

Stald tjørn 8643 Ans by nærheden omkring 16 km fra Silkeborg smiley

• #3   24. feb 2013 Tænker sådan at jeg er det eneste barn her hjemme, så ved ikke om(hvis du har mindre søskende) de ville have noget at lave smiley

• #4   24. feb 2013 Hehe, du behøver skam ikke forsvare det overfor mig. Nogengange kan man jo, i begejstringen over en god idé, bare glemme nogle af de praktiske detaljer.

Men jeg synes selvfølgelig stadig du skal have dine forældre med på ideen, da de jo lovmæssigt er ansvarlige for det, der finder sted på deres grund smiley

• #5   24. feb 2013 Ved godt jeg skal have snakket med min mor om det, men ville lige høre om der var nogen der gad først, for er 98 % sikker på jeg gerne må smiley

• #6   24. feb 2013 Stald så er hun selvfølgelig velkommen smiley

• #7   24. feb 2013 Nej men det kunne være man havde en der kunne klappes sammen xD

• #8   24. feb 2013 Selvfølgelig skulle min mor lige være de 2 % -.-' hendes argument var at kaninerne ødelægger græsplænen og at vores hun skulle kunne komme ud og tisse i haven-.-' men måtte gerne holde en "fest" bare uden dyrene, hvor vi så skulle have "kaninfoder" men hvor fedt er det, når man ikke har noget at skabe nye venskaber over?

• #10   24. feb 2013 Julie læs min sidste kommentar(udover denne her xD)

• #12   24. feb 2013 Det er okay smiley

Kommentér på:
Kaninfest?

Annonce