Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tffg g 400 kr.
  • Jysk bord og lille kommode 600 kr.
  • Montage af loftlampe 400 kr.
  • Afløbsslange til vaskemaskine 1.400 kr.
  • Løbende vand i toilet 800 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Træt af fototime
  • #2   18. feb 2013 Jeg er SÅ enig med dig!

• #3   18. feb 2013 arh syntes da at de er blevet bedre til at holde det i grupperne smiley

• #4   18. feb 2013 Det var egentlig det samme på HG dog har mange af brugerene været opmærksomme på det, så der er kommet stenge regler omkring fototimere og lign. til at holde sig i grupperne. smiley
    -Så tror bare folk skal gøres mere opmærksomme på at det høre til i en bedstemt gruppe.. smiley

• #5   18. feb 2013 Jeg bliver personligt altid forvirret når folk herinde skriver HG, for taler vi om hundegalleri eller hestegalleri? Synes nemlig ikke jeg ser særlig mange på hundegalleri smiley

Nå det var lige et sidespor... Jeg har personligt ikke noget imod at folk holder fototime, og ynder selv at være med i dem fra tid til anden, så længe de bliver holdt i grupper vel at mærke. De hører til i dertil egnede grupper og IKKE på forum smiley

• #6   18. feb 2013 Ilder-mor: Jo, men i ALLE grupperne? Var det så ikke bedre at de bare oprettede en enkelt gruppe til de der fototimer, for dem som gider det?

• #7   18. feb 2013 Men altså, hvis vi taler det der STEM NU!!! - emne der pt går igen i alle grupperne, så har det jo altså intet med en fototime at gøre, fandt jeg ud af. Det er derimod en eller anden opfordring til at stemme på et ildergalleri, så ilderne kan komme væk fra gnavergalleri.

• #8   18. feb 2013 Jeg synes, de der ligegyldige lege folk har gang i, fylder meget mere. Alt det der "stil mig et spørgsmål", "fortsæt sætningen", "Kaniner vs. marsvin" osv. synes ikke der er andet.

• #9   18. feb 2013 Jeg synes også de der "tegner live" tager overhånd i perioder...

• #10   18. feb 2013 Haha nåre ja det havde jeg ikke lige tænkt på, men da jeg skev HG mente jeg Hestegalleri smiley

• #11   18. feb 2013 Hundegalleri forkortes HUG, hvis det skal være rigtigt smiley

• #13   18. feb 2013 I perioder jo, så er der adskillige "tegner live" eller "overvejer at tegne live" tråde - ligesom fototimer.. Hold det dog i grupper..

• #15   18. feb 2013 Hvorfor er det ikke Hestegalleri, der forkortes HEG? smiley

• #16   18. feb 2013 Hopninen:
    Men nu er det her jo ikke din personlige promoverings side...
    Jeg kan faktisk ikke forstå, hvorfor det ikke skal under annoncer det med at man tegner live.
    Som jeg ser det, er det ren reklame.
    Og der var en periode, hvor det gik helt i selvsving, og forsiden var proppet med indlæg om folk der tegnede live...

Hvis jeg ønsker at se folk der tegner live, så hopper jeg på dA, TB eller andre sider der henvender sig til kunstnere... Og det er desuden holdt til deres respektive profiler, så det kun er folk jeg gider se på, jeg får den type reklamer fra...

• #17   18. feb 2013 CC Arh ja det lægger jeg jo heldigvis ikke mærke til da det ikke er i nogle af de få grupper jeg er i smiley men jo så ville jeg sige hold det til FOTOTIME grupperne

• #18   18. feb 2013 Selvom det er i grupperne, kommer det stadig frem, når man klikker på forums. Jeg håber de snart, ikke længere synes det er sjovt.... Man kan jo kun håbe. Altså jeg synes fototime var sjovt første gang, men dødsygt anden gang... Det er jo det samme?

• #20   18. feb 2013 Jo, der var proppet smiley
    Og jo, det er reklame, også selvom du ikke sælger ud af dem... Det er reklame for dig som person, og det faktum at du tegner.

Som sagt, jeg kan slet ikke se hvad det har at gøre her inde. Det må være noget for markedet eller en gruppe...

Jeg er jo tilsyneladende heller ikke den eneste der har følt der har været proppet med det i perioder, så det er nok ikke mig der er helt galt på den.

• #22   18. feb 2013 Hyggelig stemning er jo bandlyst på GG, Hopninen. Alt der skaber lidt glæde, og positivitet ses ned på, og bliver betragtet som useriøst, og unødtvendig "fyld" herinde smiley

• #24   18. feb 2013 Jo, efter min mening skal alt så vidt muligt handle om gnaver her inde smiley
    Men det er jo meget typisk unge mennesker, hvis de ikke får deres vilje, så er det fordi folk er nogle sure gamle røvhuller...

Og du er da berettiget til din mening, men hvorfor er jeg ikke berettiget til mig?
    Det er da meget mulig at I mener det er ren hygge - men som sagt, jeg bruger andre sider til kreativ udfoldelse, og jeg bliver småirriteret når god internetskik går fløjten, fordi man lige vil vise sig selv lidt frem...
    For lige nu sidder du jo sådan set bare og siger hvor sej du selv er... lidt et ego trip smiley

Jeg synes desuden ikke det er i orden, at man henviser til søgefunktionen, google e.l. som det første.
    Jeg mener man bør komme med noget info, selv linke direkte til indlæg man mener er relevante, eller skrive at folk kan søge efter noget noget specifikt, hvis man mener der er et relevant indlæg.

Men jeg synes så heller ikke jeg ser den med "brug søgefunktionen" så tit her inde mere...
    Der har været perioder, hvor folk har oprettet de samme indlæg, som for såvidt ikke har været spørgsmål, men mere debat oplæg, om ting der lige har været noget om her inde, og så har den med søgefunktionen været der meget.

• #27   18. feb 2013 hopninen nej men det er vi også nogle der forsøger at få gjort noget ved smiley hvertfald ilder delen

• #29   18. feb 2013 Hvis alt skal handle om gnavere/kaniner og andre, hvorfor er der så et punkt der hedder off. topic.
    Så mange tegner live har der altså heller ikke været, som nogle vil gøre det til.
    Vil I ikke se det, så lad hver. Men lad da folk vise hvad de kan og hjælpe andre igang

• #31   19. feb 2013 Der er absolut ingen, der siger, at det KUN skal handle om gnavere, men alting med måde. Ja det der Horwse halløjsa (aner ikke om det er stavet rigtigt) og andet pjat, det tager totalt overhånd. generelt set handler dette om at vise sine dyr frem, hjælpe andre med at få besvaret spørgsmål og stemme på hinanden. Det her er IKKE facebook, twitter, instagram og hvad alle de andre fancy sider hedder... Der kan i lave små søde julelege.

• #32   19. feb 2013 sådan tror jeg altid det vil være, når der er mange mindreårige samlet på et sted smiley

Og det er ikke ondt ment.... smiley

• #33   19. feb 2013 Vil man ikke se på off topic emner så slå det dog fra.

• #34   19. feb 2013 Det har jeg skam også gjordt, men det ændre desværre ikke det fact, at de bliver ved med at dukke op i side menuen.

Kommentér på:
Træt af fototime

Annonce