{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
761 visninger | Oprettet:

Hamster ( hvad er godt og hvad er knap så godt) {{forumTopicSubject}}

Hej alle GGer
Jeg kunne vildt godt tænke mig en hamster smiley
Men jeg har lige et par spørgsmål.....
1. Hvad er rigtig godt ved en hamster?
2.hvis de er i et bur med en masse rør i, kan man så få den ud?
3. Hvor meget mad skal de have?
4. Hvad er knap så godt ved en hamster?
5. Er der noget vigtigt jeg skal vide om en hamster

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hamster ( hvad er godt og hvad er knap så godt)
  • > Simse <
    > Simse < Hjælpe-administrator

Følger: 96 Følgere: 139 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.125
    #1   5. jan 2013 Hvilken art er der tale om?

• #2   5. jan 2013 Dværghamster i en grå farve

• #3   5. jan 2013 1: hamster er hyggelige at se på, og jeg elsker bare at have dem omkring mig.
    2: de fleste hamstere er lidt nysgerrige, og madglade, så det er bare at logge dem ud, med deres ynglingsmad, eller bare med hånden, jeg har aldrig haft en problem med det smiley
    3: jeg fylde op i madskålen hver 2.-3. Dag, hamstere gemmer deres mad, og har små mad depoter rundt i buret, så selvom madskålen er tom eller næsten tom så mangler de ikke mad. De skal ikke have vejet maden ligesom kaniner smiley
    4: levetiden, de bliver i gennemsnit 2 år, og har endnu ikke haft en der blev så gammel (dog er Bølle godt på vej) men jeg er sikker på at finder du en hos en rigtig god avler så skal den nok blive der omkring (måske mere)
    5: selvom dyrehandleren anbefaler hø og hamstervat til de små, så er det ikke godt for dem! Hø kan skære hul i kindposerne. Vat kan kvæle dem, brække deres ben (hvis de sidder fast) og så hvis de spiser det så kan de få forstoppelse.
    Og dværghamstere er typisk hybrider i en dyrehandel, så en god avler anbefales.

• #4   5. jan 2013 Ej tusind tak jeg blev meget klogere smiley det har du bare fuldstændig styr på smiley tusind tak smiley

• #6   5. jan 2013 ZenZen: ja et stort bur er en god idé smiley og massere af aktivitet, hus, hjul rør smiley
    Men de kan skam sagtens være kæledyr, min afdøde Tulle elskede at blive nusset bag ørene.. Og min Trille, selvom hun er livlig så kan hun godt lide at side i min hånd og blive nusset om (de begge kravlede/kravler selv op i hånden) det er ikke noget man kan forvente af alle hamstere men altså man skal heller ikke udelukke det smiley

• #8   5. jan 2013 Mine vælger også selv, og de vi gerne op og kæle smiley nogle af dem..

• #9   5. jan 2013 En god idé er at læse på www.hamsterland.dk og www.hamsterinfo.dk inden man anskaffer sig en hamster, da der står rigtig meget om alt hvad man skal forholde sig til inden man får sig en hamster.

Hamsterland (Dansk Hamster Forening) har desuden et forum der er flittigt bliver brugt af hamsterinteresserede i alle aldre, og hvor der ikke findes dumme spørgsmål. Der er også en Facebook-gruppe kun for hamsterinteresserede: https://www.facebook.com/groups/336365820757/ smiley

• #11   5. jan 2013 Tusind tak smiley

Kommentér på:
Hamster ( hvad er godt og hvad er knap så godt)

Annonce