344 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

HJÆLP!!! (portfolie)?? HJÆLP!!! (portfolie)??

Hej.
Håber der er nogle, som har gået på htx, eller som kender til portfolieeksamen, for skal aflevere materialet til eksamen i morgen, og der er noget jeg bare virkelig ikke kan finde ud af!? :S
Det er dog kun prøveeksamen på 1. år, men alligevel!? :S

Jeg har det probelm, at jeg må inddrage de fag, som bliver brugt i de fire emner, som vi har haft hen over året, men det er jo forskellige fag i alle fire emner, men jeg skal vise min udvikling i et par enkelte fag, gemmen hele året!?
Kemi var en del af de to første emner, men har to afleveringer fra efter første halvår, altså fra da 1 og 2 emne var slut, som jeg rigtig gerne vil have med!
Kan jeg det? For forstår det virkelig ikke, når vi både har fået af vide, at det var over hele året, men også kun inden for emnerne, og der er alle fagene jo ikke!?

Håber virkelig, at der er en, som kan hjælpe!? smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tffg g 400 kr.
  • Jysk bord og lille kommode 600 kr.
  • Montage af loftlampe 400 kr.
  • Afløbsslange til vaskemaskine 1.400 kr.
  • Løbende vand i toilet 800 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP!!! (portfolie)??
  • #1   31. maj 2010 Jeg var også til portefolieeksamen på 1. år - jeg går godt nok på HHX, men på vores skole er vi både HTX og HHX og har alle portefolieeksamener smiley

Vores portefolieeksamen gik mere eller mindre ud på hvor god man var til at tale sin sag.. Du skulle redegøre for din udvikling i faget, hvilke metoder (f.eks. gruppearbejde) der personligt fungerede bedst for dig, hvad du kan gøre bedre osv.
    Om det også er sådan den fungerer på jeres skole ved jeg ikke, men sådan fungerede den på vores - også for HTX'erne.

• #2   31. maj 2010 Det lyder meget rigtigt, men havde i også 4 temaer igemmen året, som i skulle "bruge af" til eksamen?

• #3   31. maj 2010 Overhovedet ikke nej - det var bare selve skoleforløbet som helhed

Vi havde det efter grundforløbet - dvs. halvvejs gennem første år

• #4   31. maj 2010 Hmm, okay.. Men tak for hjælpen i hvert fald! smiley smiley

Kommentér på:
HJÆLP!!! (portfolie)??

Annonce