HJÆLP!!! (portfolie)?? HJÆLP!!! (portfolie)??
Hej.
Håber der er nogle, som har gået på htx, eller som kender til portfolieeksamen, for skal aflevere materialet til eksamen i morgen, og der er noget jeg bare virkelig ikke kan finde ud af!? :S
Det er dog kun prøveeksamen på 1. år, men alligevel!? :S
Jeg har det probelm, at jeg må inddrage de fag, som bliver brugt i de fire emner, som vi har haft hen over året, men det er jo forskellige fag i alle fire emner, men jeg skal vise min udvikling i et par enkelte fag, gemmen hele året!?
Kemi var en del af de to første emner, men har to afleveringer fra efter første halvår, altså fra da 1 og 2 emne var slut, som jeg rigtig gerne vil have med!
Kan jeg det? For forstår det virkelig ikke, når vi både har fået af vide, at det var over hele året, men også kun inden for emnerne, og der er alle fagene jo ikke!?
Håber virkelig, at der er en, som kan hjælpe!?
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 11 Gnavere: 6 Emner: 53 Svar: 472
Vores portefolieeksamen gik mere eller mindre ud på hvor god man var til at tale sin sag.. Du skulle redegøre for din udvikling i faget, hvilke metoder (f.eks. gruppearbejde) der personligt fungerede bedst for dig, hvad du kan gøre bedre osv.
Om det også er sådan den fungerer på jeres skole ved jeg ikke, men sådan fungerede den på vores - også for HTX'erne.
apr 2010
Følger: 16 Følgere: 14 Gnavere: 11 Emner: 74 Svar: 309
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 11 Gnavere: 6 Emner: 53 Svar: 472
Vi havde det efter grundforløbet - dvs. halvvejs gennem første år
apr 2010
Følger: 16 Følgere: 14 Gnavere: 11 Emner: 74 Svar: 309
HJÆLP!!! (portfolie)??