Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nytårs aften :)
  • #3   31. dec 2012 Jeg skal over til mine forældre og holde nytårs aften. Min kæreste holder det i Aalborg (ØV!) men her blæser af stormstyrke og så regner det. Møg vejr.

Men ellers skal jeg bare hygge med mine forældre og søster

• #4   31. dec 2012 M-E||Stald Leopard| - Hvad er TW ??

Syntes der er MEGA træls at det blæser og regner så meget...

• #6   31. dec 2012 Nåå okay smiley

• #7   31. dec 2012 Her står vejret også på regn og blæst... så det er godt, man "bare" kan sidde indenfor og hygge med ild i brændeovnen osv. Hele dagen er blevet brugt på diverse i huset; der er blevet gjort rent og ryddet op, så kæresten og jeg kan læne os tilbage og nyde vores nytårsaften med god samvittighed.

Vi skal bare være ham, mig og dyrene i aften... stille og roligt. Jeg laver lidt god mad (guanacosteg med hasselbach kartofler, vildtsauce og bagte rodfrugter), og så tænker jeg, vi sætter os til at se en god film eller måske spille et brætspil af en art.

• #8   31. dec 2012 Jeg laver lækker mad til kæresten og jeg.. Efter det kommer to af vores venner fra Fyn, de smutter så tidligt igen (23 tiden) fordi hun er højgravid så sofaen hos os er ikke den bedste at sove på og de skal med toget hjem.. Efter det kommer tre af vores andre venner (efter midnat de vil gerne være sammen med familien kl 24.

Vi skyder ikke af med kikker på det ud af vinduet.. Her er det stormvejr og det kan mærkes da vi bor lige under taget på 3. Sal

• #9   31. dec 2012 jeg sidder inde på mine søskendes værelse med vores hund som er mega bange for fyrværkeriet....syntes simpelthen ikke at det er okay at fyre af hele aftenen man skal simpelthen tænke på dyrene heldigvis ved jeg at mine kaniner er i sikkerhed derhjemme ude på landet hvor der ikke bliver fyret så voldsomt af....og der er min egen hund også så det er heldigt...(er hjemme hos mine forældre og mine søskende og holde nytår)

• #10   31. dec 2012 Jeg har influenza og skulle have været på arbejde, så nu er jeg bare alene hjemme og har sendt mand og børn i byen som planlagt. smiley
    Overvejer hvad menuen skal stå på. Manden har sørget godt for mig - der er købt sushi, tigerrejer, flutes, røget lammekølle (hvis jeg ikke orker andet end rugbrød), entré cote og pommes frites! Min appetit er desværre bare ikke kommet endnu!

• #11   31. dec 2012 Stald shanoon: jeg synes det er okay at fyre af i læbet af aftenen der er jo børn som også skal være lidt med men som skal sove kl 24.. Men jeg synes ikke det er okay at fyre af i løbet af december for dyrenes skyld skal man holde det til en dag.

• #12   31. dec 2012 Dyrene overlever nok at der fyres af en gang om året. Min kat og mine marsvin befinder sig lige i centrum af København og de siger ikke det store til fyrværkeri. Man skal huske på at der findes mange mennesker som ikke har dyr og det skal ikke være deres problem at vores dyr er bange nytårs aften. Det er ejer af dyrene der har ansvaret for om dyrene er okay. Man kan ikke lægge skylden på alle andre.

• #14   31. dec 2012 altså siger heller ikke at det er andres problem men syntes alligevel at det for dyrenes skyld burde være sådan at der fyres af kl.24 og så en time frem og det skulle være det..

• #15   31. dec 2012 M-EII Stald LeopardI - For bragende???

• #18   31. dec 2012 Det samme med mig, altså det med høje lyde..

• #20   31. dec 2012 Jaaer ;D<3

• #21   31. dec 2012 Fyre af i én time? Ej come on

• #23   1. jan 2013 CS, jeg kan på den ene side sagtens følge dig mht. at det er vores valg og ansvar at have dyr, og det skal ikke påduttes de, som har valgt anderledes... men hvad så med de vilde dyr?? Det er dem, jeg har mest ondt af nytårsaften... De har jo ingen mennesker, der kan spille musik og aflede dem med forkælelse om omsorg, hvis de er bange...

• #24   1. jan 2013 Det værste man kan gøre ved ens dyr når de er bange er faktisk at give dem ekstra omsorg og trøste dem.

Det lyder skørt, men når man begynder at trøste en fx bange hund så vil den bare blive mere bange da ejer så fortæller den inddirekte at der er noget farligt den skal være bange for. I stedet skal man enten lade dem være eller aflede deres opmærksomhed ved at lege med dem.

• #25   1. jan 2013 Nej, CS, jeg synes faktisk ikke, det lyder skørt. smiley Jeg pylrer bestemt heller ikke om mine dyr og "trøster" dem ikke... men jeg tænder for noget musik her indenfor til marsvinene og hunden og sørger for lys i stalden samt ekstra hø hos hestene osv. for at lette situationen lidt for dem. smiley

Basil (hunden) og marsvinene virkede nu ikke synderligt påvirket af nytårsskytsene... men de 2 af hestene var ikke helt trygge ved situationen, selv om deopførte sig nogenlunde pænt. smiley

Men altså; det jeg mente med det, jeg skrev i mit indlæg, var egentlig også bare det der med at forsøge at lette oplevelsen for sine dyr ved at spille musik for at overdøve knald og brag, sørge for lys for at mindske effekten af lysglimtene osv. Og den "luksus" har de vilde dyr jo ikke...

Kommentér på:
Nytårs aften :)

Annonce