{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
346 visninger | Oprettet:

1955 kaniner på GG {{forumTopicSubject}}

hold da op det e mange, så mange troede jeg slet ikke havde kaniner. og der er enda mange endnu som ikke er oprettet.
jeg synes godt nok der er gået sport i at ha kanin efter GG er oprettet eller er det bare mig ?
Det er fedt det kommer sådan frem i lyset med at have kanin, men det har så også bare øget salget i kaniner, og avel og flere kaniner til salg. synes næsten det er en ny chihuahua epedemi vi er kommet ind i, bare med kaniner, det er lidt synd måske.
eller ved ikke helt hva jeg entlig lige hva man skal syntes om det, det er som om alt er fryd og glæde med de her kære dyr men i krogene findes der også de dårlige ting.
hva synes i ? har i også tænkt lidt i det på den måde ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  1955 kaniner på GG
  • #1   31. maj 2010 kan godt se hvad du mener. der er flere og flere som lage pludselig godt vil have unger.

• #2   31. maj 2010 Jeg arbejder på en legeplads hvor vi har 50 kaniner, og har selv haft kanin siden jeg blev seks :o) Har aldrig tænkt over at det ikke var et almindeligt kæledyr, for mig er kaninen det mest almindelige kæledyr i verden, som jeg altid har haft med at gøre og altid har haft omkring mig, derfor kommer det slet ikke bag på mig smiley

• #3   31. maj 2010 Jeg er nu mere forbavset over at der kun er 138 (guld) hamstere oprettet, men 278 tamrotter! :o)

• #4   31. maj 2010 Enig med Bidt af rotter smiley

• #5   31. maj 2010 wow, der er ikke mange guldhamstere

• #6   31. maj 2010 Gnavergalleriet er hundegalleriet om igen (nok også kattegalleriet osv.)

Hvor de populære racer (arter) bare skal avles på, for at tjene penge, og fordi det er hyggeligt, og ninus, og pumpkin vil jo også såå gerne vil være mor/far!

• #7   31. maj 2010 På mit arbejde er der også blevet efterladt masser af kaniner i vores løbegårde om natten. Vi giver dem videre til dyreinternatet, da vi ikke bare kan tage kaniner ind vi ikke ved noget om, pga. smitsomme sygdomme. Vi har også en enkelt gang oplevet at nogen havde efterladt et marsvin udenfor kaninstalden.

Jeg synes simpelthen at det er så svinsk bare at smide sit kæledyr væk på den måde, at jeg ikke kan finde ord for det.

• #8   31. maj 2010 Der er rigtig rigtig mange der har kaniner. Efter der er kommet gnavergalleri.dk er man jo bare gået igang med at oprette annoncer osv for at få solgt sine unger.
    Nu er der jo også mange der avler kaniner og de har jo tit mange avldyr smiley Jeg tror også bare GG har åbnet øjnene op for mange om at kaniner ikke bare er kedelige men at man faktis kan en masse sjove ting med dem + de ikke sidder i et bur hele dagen lang (;

• #9   31. maj 2010 Betina:
    Ja har også hørt en masse med de bider, kradser osv men er alligevel faldet for dem og har set de faktis er det stik modsatte. Min kanin popcorn var som en lille hund da hun boede i haven. Hun kom som regl når man kaldte, løb aldrig væk og elskede at blive kælet. Lagde sig nogle gange om på ryggen for at blive nusset på maven..

Kaniner er lige så nemmere at gøre tamme end feks marsvin hvis man ellers gider at bruge tid på dem.

• #10   31. maj 2010 Jeg havde det præcis på samme måde som dig, Betina, bare med marsvin :o) det var lige indtil jeg fik mit lille hittemarsvin, Kræ. Men tro mig, da jeg fandt ham anede jeg ikke hvad jeg skulle gøre, haha smiley tror det er ligesom at få et barn, når man bare får kastet et marsvin i hovedet finder man ud af det hen af vejen.

• #11   31. maj 2010 tror bare kaniner er mere populære.
    jeg har selv kun 1 hamster ud af mine næsten 50 hamstere herinde, og ingen af mine mange kaniner,
    simpelthen fordi at alle mine billeder er mærkede og så må de ikke bruges herinde jo.

• #12   31. maj 2010 Jeg tror ikke der er gået sport i at have en kanin bare fordi gnavergalleri er kommet.. Der har længe været et ønske om et "kaningalleri" gnavergalleri er så det tætteste på det smiley

Kommentér på:
1955 kaniner på GG

Annonce