Ferie, igen igen, hvad skal jeg have med? {{forumTopicSubject}}
Hej.
Jeg bruger egentlig ikke gnavergalleri mere, men jeg har ikke et andet sted at spørge så jeg bruger lige gnavergalleri til det her.
Sagen er jo at jeg skal på ferie igen, og denne gang (uheldigvis) ikke til et varmt land med strande, have osv. nej. Jeg skal nemlig til Østrig. Der skal jeg ned og fejre jul. Jeg har desværre ikke mulighed for at tage ret meget med, da vi selv kører og vores bil ikke er ret stor i forhold til at vi er 5 mennesker der skal afsted i 8 dage.
Jeg har forsøgt på at pakke lidt, men kan slet ikke komme på hvad jeg skal pakke. Derfor bliver jeg nød til at spørge jer til råds.
Hvad ville i have taget med hvis det var jer? Jeg ved hvad jeg får i min ene julegave, og det er et par jeans, så jeans behøver jeg ikke tage forfærdelig mange med af. Jeg skal have noget fint tøj med, da vi bor på hotel og juleaften skal alle beboere på hotellet danse fælles rundt om træet, så der skal jeg være lidt fin.
Der er et par ting jeg er 3000 % sikker på at jeg skal have med og det er mit kamera, stativ til mit kamera, make-up(overlever ikke uden) og mine parfumer/deo'er.
Nu har jeg skrevet en stil som ville give 12 så nu er det jeres tur. Hvad ville i have taget med?
Mvh Mette.
apr 2010
Følger: 138 Følgere: 130 Gnavere: 12 Emner: 143 Svar: 1.088
Hvad ville du synes var nødvendigt?
apr 2010
maj 2010
Følger: 17 Følgere: 88 Gnavere: 5 Emner: 79 Svar: 4.006
Strømper/sokker nok til alle dage.
Varme sko/støvler
Varm jakke
Vanter
Hue
Halstørklæde
Tandbørste, tandpasta og evt. hårbørste (kommer an på frisure).
Shampoo o.l.
Et par varme bluser/trøjer.
1-2 par bukser (evt. strømpebukser og nederdel/kjole... strømpebukser kan også være gode at have inden under bukser, hvis det er koldt).
Musik og anden underholdning til bilturen.
Hvis jeg tæller dine ting med (lige med undtagelse af kamera), kunne jeg personligt have det meste af dette i en standard rygsæk.
apr 2010
jun 2012
Følger: 11 Følgere: 11 Gnavere: 11 Emner: 263 Svar: 3.868
Man kan få alt det man ville have med hvis man bare pakker fornuftigt, altså bukser og trøjer kan man jo sagtens have på i flere dage, så du skal have T-shirt, undertøj, sokker som du skal have med til hver dag.
Ferie, igen igen, hvad skal jeg have med?