{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
486 visninger | Oprettet:

Ferie, igen igen, hvad skal jeg have med? {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg bruger egentlig ikke gnavergalleri mere, men jeg har ikke et andet sted at spørge så jeg bruger lige gnavergalleri til det her.

Sagen er jo at jeg skal på ferie igen, og denne gang (uheldigvis) ikke til et varmt land med strande, have osv. nej. Jeg skal nemlig til Østrig. Der skal jeg ned og fejre jul. Jeg har desværre ikke mulighed for at tage ret meget med, da vi selv kører og vores bil ikke er ret stor i forhold til at vi er 5 mennesker der skal afsted i 8 dage.
Jeg har forsøgt på at pakke lidt, men kan slet ikke komme på hvad jeg skal pakke. Derfor bliver jeg nød til at spørge jer til råds.

Hvad ville i have taget med hvis det var jer? Jeg ved hvad jeg får i min ene julegave, og det er et par jeans, så jeans behøver jeg ikke tage forfærdelig mange med af. Jeg skal have noget fint tøj med, da vi bor på hotel og juleaften skal alle beboere på hotellet danse fælles rundt om træet, så der skal jeg være lidt fin.

Der er et par ting jeg er 3000 % sikker på at jeg skal have med og det er mit kamera, stativ til mit kamera, make-up(overlever ikke uden) og mine parfumer/deo'er. smiley

Nu har jeg skrevet en stil som ville give 12 så nu er det jeres tur. Hvad ville i have taget med? smiley

Mvh Mette. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ferie, igen igen, hvad skal jeg have med?
Kommentér på:
Ferie, igen igen, hvad skal jeg have med?

Annonce