Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af loftlampe 400 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.
  • opsætning af 2 natlamper 700 kr.
  • Montering af termostat på radiator 800 kr.
  • Grouw robotplæneklipper 800 kr.
  • slibning og service af elektrisk plæneklipper 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Allergi
  • #1   29. maj 2010 Ok, sidder bare og undrer mig over, at man sælger sit marsvin for straks at søge efter en chincilla. Men man må da håbe, at allergien ikke bryder ud overfor den også.

• #2   29. maj 2010 Det sad jeg også og undrede mig over for to sekunder siden... smiley Men jeg ved det ærligt talt ikke

• #3   30. maj 2010 nu er det et offentig forum og der må stilles spørgsmålstegn til det man har lyst.
    Så det kan der nu ikke udstemmes for =)

Bortset fra det, har du fået foretaget en priktest om du så kan tåle chins for dem er der mange der er allergiske for os. Taler af erfarring med chins i 8år smiley

• #4   30. maj 2010 ville være lidt trælst at anskaffe sig en chin for at finde ud af at man ikke kunne tåle dem heller.
    Kan også se du skal have kanin, har du lavet en prik test for at se om du kan tåle det?

• #5   30. maj 2010 Jeg bliver helt rød over alt på min krop krop og det sviger og kløer på halsen, når jeg har haft mine "grise" (marsvin) oppe.
    Jeg tror måske jeg er allergisk, men med chinchilla ved jeg ikke..

• #6   30. maj 2010 Tottemor: problemet ligger i at du siger Chins er allergi venlige - Hvilket de ikke er, derfor retter vi på dig. Da de du siger er forkert og du skulle nødig gå og tro noget forkert smiley

• #7   30. maj 2010 Nu ved jeg ikke hvem du snakker til. Men jeg siger bestemt ikke at bare fordi du ikke kan tåle marsvin kan du heller ikke tåle chins.

Og er du blevet priktestet er der jo ikke noget problem i det.

Der hvor der er et problem er at du siger chins er allergi venlige - Det er de ikke ( måske for dig, men ikke generelt )

• #8   30. maj 2010 Man kan sagtens udvikle en allergi på eks. et par måneder...

• #9   30. maj 2010 Okay smiley

• #10   30. maj 2010 En anden ting er:

der er maks. 10 dyrelæger i DK der bare ved lidt om Chins..

Min dyrelæge siger også en masse fis, som jeg kan fortælle ham ikke passer. Men det er bare lige hvad han har læst. En ting er hvad man læser en anden ting er hvad der er rigtigt i praksis.

Da jeg kom med min gamle chin Duddi for at få lavet en tand operation, fangede han ham i halen i tasken, hvilket man ALDRIG må. Generelt må chins ikke tages i halen overhovedet!

Skiftede dyrelæge da Duddi døde under operationen. Har haft 6 indtil nu, og ingen har ordentligt forstand på denne gnaver. Kaniner, marsvin, mus, rotter,men ikke Chinchilla.

Har haft ringet rundt i landet og der er sku ikke ret mange dyrelæger der ved så meget om disse dyr. Min forrige dyrelæge havde aldrig set en i praksisen...

Stol ikke på dyrelægerne, stol på avlerne der giver dyrelægerne deres viden. Dyrelæger besøger nemlig avlerne for at få den nødvendige videv....

Siger ikke at det altid er sådan, men ofte

• #11   30. maj 2010 Nu er der hverken nævnt navne eller hængt nogen ud her, men det gør du, kan jeg se.

• #12   30. maj 2010 Og iøvrigt har min nabo før haft hund i mange år, men sidste år måtte de af med deres hvalp, fordi han pludselig var blevet allergisk.

Man kan aldrig sige aldrig.

Og alt pelsdyr kan man blive allergisk overfor - selv de allergivenlige. Og støv fra fugle og chinchilla er også ofte en kilde til allergi.

Kommentér på:
Allergi

Annonce