633 visninger
|
Oprettet:
Kom nuuu! {{forumTopicSubject}}
Hej jeg vil virkekig gerne have 2 marsvin(da det er syndt kun at have 1) men min mor er ikke glad for tanken. De lugter og skider og grisser, men jeg vil så gerne. Jeg har kaniner(3) men har også tid til marsvin. Jeg ved virkelig ikke hvordan jeg skal få hende overtalt men jeg vil blive ved. Jeg har lovet at rydde meget mere op og holde ting iorden og mere. Hvordan skal jeg overbevise hende om at jeg skal have 2 dejlige marsvin. Har allerede fundet dem jeg vil have og de bor MEGET tæt på. Hjææælp!
aug 2011
Følger: 57 Følgere: 67 Gnavere: 8 Emner: 87 Svar: 2.013
Hårdt, men på den måde viser du at du er ansvarsbevidst, og at du tænker på marsvinet
Følger: 97 Følgere: 140 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.130
Rikke, du skal ikke overtale dine forældre men blive enige med dem da det er en fælles beslutning at få dyr - specielt når det er til et barn, da forældrene bestemt bør være med i pasning og pleje af dyret.
Jeg synes du skal fortælle dem hvordan du kunne tænke dig at passe dem, hvorfor du netop vil have den dyreart, hvordan de skal bo osv. så de kan få et indblik i det. (husk også på din egen alder og hvor længe dyrene lever - hvor står du i livet om 3 år? hvad med om 5 år?)
Siger de stadigvæk nej er det bare ærgerligt
Jeg venter stadigvæk på et ja fra min mor vedrørende dværgmus. Men hun gider ikke at have nye dyrearter ind i hjemmet, så jeg må få alle de guldhamstere jeg vil. (dog ikke flere deguer, da hun ikke kan lide dem. Hun savner vores tidligere chinchillaer)
aug 2011
nov 2012
Følger: 11 Følgere: 10 Gnavere: 4 Emner: 70 Svar: 478
Katrine: Ked af at høre du er syg! God bedring
Tak fordi i ville svare
aug 2011
Men mange tak, tuder nærmes, for jeg er nødt til at droppe ridning i dag
nov 2012
Følger: 11 Følgere: 10 Gnavere: 4 Emner: 70 Svar: 478
Kom nuuu!