1.084 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

At få Rotte. :) At få Rotte. :)

Hej GG smiley

jeg har længe tænkt over at få rotter.
jeg har nu valgt, at jeg gerne vil have to han rotter (da de skal gå sammen, DET SKAL I IKKE KOMMENTER PÅ!!)

Jeg har muligvis fået et stort fuglebur som de kan gå i smiley

Jeg har ikke rigtig kunne lide rotter, da jeg er virkelig bange for at de bider.

Nu glæder jeg mig faktisk bare til at få dem!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation af vaskemaskine og tørretumbler 625 kr.
  • Min knap på min tørretumbler har sat sig fast. 599 kr.
  • Skift emhætte og opsæt gardin 1.300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Tilslutning af komfur 800 kr.
  • Cleaning behind radiators 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At få Rotte. :)
  • #2   19. okt 2012 Jeg vælger to i første omgang smiley
    og jeg får fra min veninde, da vi har vores Equos Rats smiley

• #3   19. okt 2012 Jeg synes også kun det er godt, at du vælger at få to, der skal gå sammen smiley
    Alt alt for mange vælger kun at få en og det er synd for rotten, så jeg kan kun sige thumbs up for, at du vælger at få to smiley

• #4   19. okt 2012 Takker smiley

• #7   20. okt 2012 Jeg har også 2 han rotter... og det er super !!

Dog fik jeg noget af en overraskelse for nyligt, jeg vidste nemlig ikke at rotten får så store testikler LOOOL Så mig i telefonen til min veninde "Jeg tror de er syge!!!"

Behøver jeg fortælle hun var ved at brække sig af grin ? smiley

• #8   20. okt 2012 Haha nej hvor sjovt! smiley

• #9   20. okt 2012 Min veninde, har også sine to han rotter til at gå sammen, de slåsser nogle gange, men hun har så også 4 hun rotter, og kun 3 dage i ugen hvor der ikke er 'brunst' i rotterne smiley

• #10   20. okt 2012 Men medmindre hunrotterne og hanrotterne går i det samme bur, så er det ikke hunrotternes brunst, der får hanrotterne til at slås.

• #11   16. nov 2012 Syntes nu mest de bare slåsser om føden og om opmærksomheden, da diesel ikke vil ha at jingels for mest opmærksomhed xD

Tror dine unger vil glæde sig til at få dig som ejer, og det gode ved dem er at jeg har endnu ikk oplevet af nogen af dem bed smiley

Rettede to hunner du har valgt dig ^^'

profilbillede
  • #12   16. nov 2012 Tamrotter bider ikke bare smiley Og slet ikke som unger. De kan finde på at smage, men det er ikke et hårdt bid. Nærmest et nap smiley Faktisk hyggeligt, men selvfølgelig ikke noget de skal have lov til fremover, da det kan blive en dårlig vane smiley Jeg har nu ikke haft problemer med det.

Og selvfølgelig skal du have 2 rotter sammen smiley Jeg har 14 hanner at gå sammen og de hygger sig smiley Blev lidt forvirret om det egentlig er hanner eller hunner, du skal have, men hunner trives lige så godt i flok smiley
    Hvis det er de unger på billedet, du skal have, skal du være opmærksom på at de mere eller mindre vil miste farven med tiden, da de er huskyer smiley

• #13   16. nov 2012 Det er hunner hun skal ha, hun har i hvert fald valgt to der er hunner smiley

• #14   16. nov 2012 Hvis du gerne vil have rotter der ikke bider skal du gå langt udenom dyrehandlere, og vælge opdrættere der sælger udelukkende til kæl

• #15   16. nov 2012 Hvis du nu læser så har hun to rotter, dyrehandlere har også rotter der ikke bider, det har jeg da bevis på, Bonnie i Holstebro syntes jeg har nogle fine rotter der ikke bider, men vil nærmere sige det er tidligere ejeres skyld at de bider, hvis rotterne ingen opmærksomhed for, for jeg har fået en rotte fra en pige den bed, hvor jeg så har fået en fra dyrehandleren som ikke bed smiley

• #16   16. nov 2012 Det har nærmere noget at gøre med, hvorvidt de linier de er fra er aggressive eller ej.
    Der findes også opdrættere, der kan finde på at avle på linier med aggression, ligesom der findes dyrehandlere, der er heldige at få rotter fra linier, der ikke er aggressive.

Equos Rats: Jeg går ud fra, at når du siger Bonnie i Holstebro har fine rotter, der ikke bider, så taler vi voksne rotter?
    For man kan ikke vurdere ud fra unger, hvorvidt de vil komme til at bide senere i livet. Ofte viser aggressionen sig nemlig først senere.

• #17   16. nov 2012 Jo det holder skam mange meter smiley RIgtig mange dyrehandler rotter er taget fortideligt fra, og er generelt nogle ustabile rotter.. Det betyder ikke ALLE er det, men de fleste..

• #18   16. nov 2012 Ja jeg snakker voksne rotter, unger har jeg endnu ikke set i Bonnie, den hun jeg købte af en pige var ikke aggressiv og forældrene bed slet ikke, men hende her hun bed virkelig meget, og gik for sig selv, ved ikke lige hvor meget opmærksomhed hun fik, men det virker for mig som om hun faktisk intet fik smiley

• #19   16. nov 2012 Nej, men det er de færreste der giver ret meget opmærksomhed til en aggressiv rotte. De fleste ville nok bare vælge at få dem aflivet.

• #20   16. nov 2012 Jeg vil så lige sige, jeg købte mine to første rotter i en dyrehandel. Den ene var helt fantastisk. Den anden blev kun 8 mdr, fordi den konstant var syg.

• #21   16. nov 2012 Cavy Cats Opdræt .
    Jeg fik også en han derinde fra som var syg, jeg gik direkte tilbage med ham, og klagede over det, hvor de så spurgte om jeg ville ha en anden rotte eller pengene tilbage, og hvad de har gjort ved ham ved jeg ikke, men håber da de har taget ham med til en dyrlæge smiley

• #22   16. nov 2012 Eqous: Du skal ikke regne med en dyrehandel tager en rotte til dyrlægen. Den bliver aflivet. Færdig.

Tottelotterne: Og det er en af grundene til, at jeg ikke synes dyrehandlere burde have dyr i det hele taget smiley
    Jeg kan virkelig også bare blive så gal, når de har hanrotter og hunrotter gående sammen i blandet køn smiley

• #24   16. nov 2012 Jeg tror det er 7 år siden jeg sidst har købt dyr i en dyrehandel. Og det var så også sidste gang jeg gjorde det. Jeg kommer aldrig til at gøre det igen.

• #25   19. nov 2012 Jeg har også haft dyr fra dyrehandel - det kommer jeg aldrig til igen. Jeg foretrækker klart at købe fra opdrætter og det er egentlig ikke så svært igen at se hvem der er seriøs og hvem man ikke skal støtte... Mavefornemmelsen siger det meste...

Kommentér på:
At få Rotte. :)

Annonce