Så er vi på den igen.. {{forumTopicSubject}}
- Det skal lige siges at ikke alle ved hvad jeg fejler, og hvis det er, kan jeg godt forklare det herinde -
Ja..Så er jeg sq på den igen.
Imorgen, kl. 9 er jeg på vej til Aarhus, til undersøgelse.
Min sygdom er gået helt amok, og efterhånden går jeg og ligner en der er blevet slået ned.
Jeg halter konstant, og jeg kan snart intet.
Det har altid været sådan, at selvom jeg havde ondt, kunne jeg sætte mig op på hesten, og så har jeg intet mærket.
Men tro mig, det kan jeg nu.
Det gør ondt på mig, bare at gå fra mit værelse, til badeværelset, og tilbage igen. Jeg halter, og piver, osv. pga det gør så ondt.
Jeg ved det højest sandsynligt er min medicin det er galt med.. Jeg for medicin hver 14. fredag, (Nej, det vil IKKE hjælpe at tage det oftere, det er en ret stor dosis, derfor så meget mellemrum. ), og det virker måske lidt af fredagen, men allerede lørdagen kan jeg gå rundt og have ondt endnu.
Før i tiden kunne jeg .. ja være som andre, løbe osv. uden at mærke noget til min gigt. Nu kan jeg intet.. Jeg græder konstant.
Jeg har snakket med min mor om det, og jeg har sagt at jeg imorgen simpelthen vil bede dem indlægge mig. Det har jeg aldrig gjort før. Jeg har før henvist til det, hvor de så har indlagt mig, men jeg har aldrig skullet sidde og sige ,, indlæg mig" til dem før.
Det skal siges jeg er meget tæt knyttet til de læger oppe på skejby, jeg har gået til undersøgelser osv. der oppe siden jeg var 4. Jeg er 14 nu.
Jeg stoler 100% på dem, og de ved hvordan jeg har det..
Så når jeg kommer derop i morgen, vil jeg snakke med dem om det, og jeg vil kræve at jeg bliver indlagt.
For selvom at vi skifter min medicin, så vil der gå.. 2-4 måneder, inden at jeg kan mærke forbedrelsen. Jeg har brug for noget der virker NU!. Og det ved jeg en indlæggelse vil gøre..
Min mor støtter hundrede procent op om min beslutning. I fredags, stod jeg foran hende, og græd som pisket, pga jeg ikke ville til ridning. Jeg kan for helvede ikke engang trave en halv volte uden at sætte ned i skridt fordi det gør ondt, og slet ikke tale om at galopere. Og jeg vil ikke bruge en hel ride time på at skridte..
Ligenu, lever jeg ærligtalt af smertestillende.. Jeg for smertestillende til morgenmaden, til frokost, og til aftensmad. Det gør ondt på mig, at gå i skole, men jeg gør det, pga. jeg vil beholde mit høje niveau..
I må undskylde mig.. jeg plapre ud, men jeg har ingen at snakke med.. Så nu går det ud over jer..
sep 2012
Følger: 149 Følgere: 298 Gnavere: 4 Emner: 128 Svar: 1.341
held og lykke fra mig af!
jun 2012
Følger: 11 Følgere: 11 Gnavere: 11 Emner: 263 Svar: 3.868
apr 2010
Følger: 63 Følgere: 118 Gnavere: 11 Emner: 94 Svar: 619
Rie: Tak, jeg har din skype klar:i<3
Gnaver: Tak.. :I
Susse - Ja, det er lige det jeg er bange for. At det bare bliver værre og værre
apr 2010
maj 2010
Følger: 58 Følgere: 61 Gnavere: 19 Emner: 73 Svar: 3.427
Kender alt til at leve med en kronisk sygdom, som forhindrer en i at gøre de ting man gerne vil. Håber godt nok lægerne kan hjælpe dig. Jeg skal selv på Århus sygehus på fredag for at blive skiftet over på noget andet medicin.
jun 2012
apr 2010
Det er virkelig irriterende, jeg bruger det meste af tiden i idræt at sidde og kigge på de andre.. Men altså, jeg for det skidt af det.. for altså, de går og laver det hver dag, noget som jeg næsten aldrig kommer til..
Mit er århus universitets hospital tror jeg nok det hedder..
nov 2010
Følger: 12 Følgere: 11 Gnavere: 3 Emner: 11 Svar: 204
apr 2010
Følger: 27 Følgere: 29 Gnavere: 1 Emner: 2 Svar: 476
sep 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 2
maj 2010
Følger: 58 Følgere: 61 Gnavere: 19 Emner: 73 Svar: 3.427
Jeg skal så på Neurologisk Ambulatorium dernede.
aug 2011
Følger: 57 Følgere: 67 Gnavere: 8 Emner: 87 Svar: 2.013
Du får al held og lykke med herfra. Det må være [Kan ikke forklare det med ord xD]
Og så håber jeg du får det bedre! Trøstkrammer*
maj 2011
Følger: 74 Følgere: 105 Gnavere: 1 Emner: 1 Svar: 42
held og lykke fra mig af
apr 2010
Men jeg blev.. scannet kan man kalde det, med det der underlige crem, for at se om det var min gigt der var aktiv.
Og underligt nok, var der .. ingenting.
Så nu starter jeg på en ny medicin, der skal angribe smerten på en anden måde hvis man kan kalde det sådan, det skal hjælpe mig med at sove bedre, da jeg for tiden sover meget uroligt, og det gør at jeg har mere ondt fra morgenstunden af.
Og så bliver jeg sent til MR-scanning på et privathospital, og så ser vi hvad de kan gøre.
For der må være en grund til at jeg har ondt.
I 'værste ende' kan det ende med en operation.
Jeg ved ikke rigtig om det er gode nyeheder, eller om det er slemt..
Men ihvertfald, modtager vi et brev om et par dage, hvor der skulle være nogen numre til nogen privathospitaler..
jun 2012
Jeg har selv haft problemer med mit knæ, og der var intet at se på de verse scanninger men de vil operere og jeg var fyldt med betænnelse, og der var også noget med sene som jeg så fik fjernet..
Det samme med mit håndled som jeg blev opereret i, i torsdags..
apr 2010
Susse - Mine læger tager mig altid alvorligt. Han nævnte 8 gange eller mere, at jeg HAVDE ondt, men de ville angribe smerten på en anden måde.
Jeg kan bare ikke lide at jeg skal et andet sted hen og behandles..
jun 2012
Så er vi på den igen..