777 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Seler og liner købt i STOR stil! :-DDDD Seler og liner købt i STOR stil! :-DDDD

Ja, så har jeg endelig fået købt nye seler og liner til nimserne - Vi kan jo ikk gå til officielle stævner, med en H-sele min hollænder er for stor til, en bryst-sele som Zorra næsten har bidt over, og en sele der faktisk er til en hund tror jeg? xD
Plus at snoren jeg havde var, var 2 korte snore, klipset sammen og det må vi heller ikke! xDDD

Sådan står det til.
Pedro, har fået en grøn sele, som er mørkere end den jeg har. Der medfølger en line på 1 meter, + at jeg har købt en sort line på 2 meter da den på 1 meter er for kort. Og selvom vi ledte HELE butikken igennem, så kunne vi ikke finde linen i grøn - Det er godt at sort passer til ALT! :-DDDDDD
Zorra, skulle faktisk have haft en bog/bryst-sele, som hun har nu - Men jeg kunne ikke finde nogen, det er vist noget med at de skal bestilles over nettet! >.< Så hun har også fået en H-sele - Det bliver spændende og se hvordan hun er at styre i den - Det kunne jo være, det blev nemmere? Hun har fået en rød sele og der medfølger en line på 1 meter, + at jeg har købt en rød line på 2 meter.
Chiaka har fået den H-sele det var meningen. Jeg ville have været meget glad, hvis jeg kunne finde en regnbuefarvet, som den hun har nu, men desværre, havde de den kun i baby størrelse - Så nu har hun fået en lilla sele og der medfølger en line på 1 meter + at jeg har købt en mørkelilla line, på 2 meter.
Alt i alt, kostede det over 400 kr, + at jeg fik den ene sele gratis - linerne er sådan noget MEGET små 'hundesnore' - Og den er PRÆCIS som en kaninsnor, så det ser jeg altså intet problem i- Linerne kostede 105 kr, hver. Så bare i liner kostede det altså 315. Plus de to seler til 65 stk. og så den sidste sele gratis.

Så jeg er bare SUPER glad, for jeg fik også købt mit kamera igår! Et Nikon D-3100! smiley
Så på to dage har jeg brugt over 6400 smiley

BILLEDER AF SELER + LINER BÅDE PÅ OG IKKE PÅ KANINEN FØLGER. (Så kan i jo også lige få et indblik i mine kamera evner :cool:

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grouw robotplæneklipper 800 kr.
  • Eltavle slår fra - muligvis skifte sikring 1.100 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Gardin opsætning, 3 vinduer 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Seler og liner købt i STOR stil! :-DDDD
Kommentér på:
Seler og liner købt i STOR stil! :-DDDD

Annonce