{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
637 visninger | Oprettet:

nogen der har prøvet at køne hos zooplus? {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen

jeg har bestil en stor pakke med 20 kg foder og en skål hos zooplus..
det gjorde jeg d.5/ 7. der står inde på siden at der er i mellem 2-5 dages leverings tid.
jeg har osse været inde på tracking nr. og følge pakken.. den har været 2 dage i koldning og en dag i højbjerg nu.
jeg forstår ikke hvorfor pakke ikke er blevet leveret endnu.
har osse skrevet til deres kunde service, men har ikke fået svar endnu

har andre prøvet ligende ??

på forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nogen der har prøvet at køne hos zooplus?
  • #1   11. jul 2012 Nej, det virker lidt underligt, og umiddelbart som en fejl hos GLS (hvis det er dem du har sagt, der skal brige ud)

• #2   11. jul 2012 jeg har prøvet en enkelt gang det tog lidt længere tid før pakken ankom og så var det fordi de skulle tape den fordi de havde smidt lidt for mege med den så den var revnet... men ellers plejer det at gå fint med leveringerne fra zooplus via gls...

• #3   11. jul 2012 Kunne det monstro have noget at gøre med at de 2-5 dage måske er hverdage, og der har været en weekend forbi også?
    Jeg ville nok bare give dem et par dage mere og se om ikke den kom. Du kan jo se den er på vej og ikke udleveret til en forkert.

Jeg har tidligere bestilt fra zooplus uden problemer.

• #4   11. jul 2012 Nårh ja - weekend >_<
    Det er garanteret problemet.

Du har bestilt torsdag.
    Det er formentlig først kommet afsted fredag (hvis de overhovedet sender fredag), så det er nok lige på trapperne smiley

• #5   11. jul 2012 Jeg bestiller fra zooplus både til mine marsvin og til mine katte, og der har ingen problemer været. En gang var de lidt lang tid om at levere foder, men ikke mere end en uge, så jeg har gjort det til en vane bare at bestille foder i god tid, så jeg er sikker på at jeg ikke når at løbe tør smiley

Hvis du på fredag stadig ikke har modtaget din pakke, så ville jeg ringe til GLS kundeservice, og spørge dem. Det er nemlig deres ansvar at pakken kommer frem. Husk at når du ringer derind, skal du have dit kundenummer, og pakkenummer ved hånden (evt. på computeren) for det skal de bruge for at kunne give dig svar på hvad der foregår smiley

Håber at du snart får din pakke smiley

• #6   11. jul 2012 Enig med von Fancy angående det med weekenden jeg har lige haft bestilt 2 gange og der sker ikke rigtigt noget i weekenden med pakken så derfor er det formentligt derfor den ikke er kommet frem endnu.

Og deres track and trace kan godt være nogle timer bagefter med at komme frem med hvor pakken ligger henne osv.

• #7   11. jul 2012 Mange tak for jeres svar .. Har lige fået pakke ind af døren nu smiley Puhha så er jeg fri for at gå og være små nervøs .. Er nemlig ikke så vant til at handle på nettet.

Men tror som i siger, at det kan være fordi det var weekend, men mener bare ikke at de skælner imellem weekend og hverdage..
    Men hva pokker , det er heldigvis kommet smiley

• #8   11. jul 2012 Der er forskel på weekend og hverdag, har selv prøvet at vente på en pakke, som var længe undervejs pga weekend.

• > Simse <
    > Simse < Hjælpe-administrator

Følger: 96 Følgere: 139 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.125
    #9   11. jul 2012 Min pakke var også i Kolding i 2 dage, jeg bestilte mandag middag og fik pakken mandag, altså en uge efter

• #10   11. jul 2012 Hvis du bestilte mandag, så passer det også med 2-5 hverdage. Og nej weeekend tæller ikke med som hverdage når man handler ved zooplus og det sendes med gls.

Pakkerne ligger stille i weekenden. I hvertfald dem jeg har fået derfra.

• #11   11. jul 2012 Stine:
    Du skal altid gå ud fra, at de dage der regnes i, er hverdage. Weekender og helligdage tæller faktisk aldrig med.

• > Simse <
    > Simse < Hjælpe-administrator

Følger: 96 Følgere: 139 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.125
    #12   11. jul 2012 Med mindre man sender det som lørdagsomdeling, og det tror jeg ikke man kan vælge hos Zooplus. smiley

• #13   11. jul 2012 Oki tak furrytails smiley og selvfølgelig til jer andre smiley så blev jeg lidt klogere i dag osse .. Og mere erfaren net shopper

Kommentér på:
nogen der har prøvet at køne hos zooplus?

Annonce