{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP
  • #1   5. jul 2012 Har du ikke læst om dem inden du anskaffede dig dem?

• #2   5. jul 2012 husk en ordenlig overskrift og gnaverart i overskriften

• #3   5. jul 2012 man anskaffer sig ikke dyr før man har sat sig ind i hvad dyret kræver, og om man kan opfylde deres behov.
    Nu er Mus ikke det mest krævende, men syntes man skulle ha læst om det først.

• #5   6. jul 2012 Det er selvfølgelig ærgeligt at hun ikke har fået læst op på det inden hun anskaffede sig dem, men hvis ikke i kan hjælpe kan jeg ikke se pointen i at skrive herinde. Hun skriver jo fordi hun gerne vil gøre det godt for sine dyr, og man kan så diskutere om det er lidt sent at komme i tanke om det, men bedre sent end aldrig, så hvad med at give hende nogle råd og vejledning, evt. links, som hun kan bruge til noget i stedet for?

Sofie I: Thumbs up for dit hjælpende indlæg smiley

• #6   6. jul 2012 Nu spurgte jeg for at finde ud af hvad hun vidste i forvejen... Ofte ved folk lige det mest basale med hvad de skal have af bundlag, foder osv, men gerne vil vide hvad de mere har brug for...
    Så det var for ikke at skrive en pasningsvejledning for dummies... Men for at kunne hjælpe med det, hun havde brug for hjælp til...

• #7   6. jul 2012 112

• #8   6. jul 2012 for jer der syntes jeg skulle ha læst inden så er det nogle jeg har fået i gave fordi jeg tit har snakket om mus har altid haft gnavere og kunne jo være der var nogle speciel behov for dem.

til jer der to der er positive om det rigtig mange gange tak

• #9   6. jul 2012 Jeg ser nu flere end 2, der er positive...?

Som skrevet, så spurgte jeg for at finde ud af hvad du vidste i forvejen og hvad du havde brug for at vide...
    Det har jeg så stadig ikke fundet ud af, så lad mig spørge på en anden måde:
    Hvad vil du vide??? Er det burstørrelse, om han/hunmus kan gå sammen, hvornår de må bruges i avl, hvilket bundstrø du kan bruge, hvilket foder, hvilke godbidder, aktivering i buret, aktivering udenfor buret, eller hvad vil du vide???

Stil et eller flere konkrete spørgsmål, så får du også flere konkrete svar du kan bruge til noget.

• #10   7. jul 2012 mest omkring deres foder smiley

• #11   7. jul 2012 Hvis det var mig, ville jeg nok vælge at fodre med altromin, som jeg gør med rotterne (den altromin er til rotter/mus). Så er de dækket ind med det hele og kan ikke sortere i foderet. Ved siden af ville jeg så give grønt og så lidt hundetørfoder engang imellem.

Jer med mus, ret mig endelig smiley

• #13   8. jul 2012 det lyder super men jeg syntes jeg har fåt noget afvide om man skal give dem råt kød nogle gange jeg har ikk gjort det da jeg syntes det lyder lidt voldsomt

• #14   8. jul 2012 Nu er jeg ikke den store musse ekspert, men kunne tænke mig til at grunden til at du får at vide at de skal have råt kød er pga. at de skal have proteiner. Men proteiner kan også komme andre steder fra end fra råt kød smiley

Til musseeksperterne: Kunne hun evt. ikke bruge noget hunde- eller kattefoder, da der jo også er rimelig meget protein i sådan noget eller ville det være for svært for dem at fordøje?

Kommentér på:
HJÆLP

Annonce