520 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Billeder Billeder

Hejsa allesammen!
- jeg er viiirkelig doven til at rende rundt på de forskellige hjemmesider for at få billedetilladelser til at bruge på hjemmesiden MInstald.dk, derfor skriver jeg til alle jer søde brugere herinde. - Så derfor søde medlemmer af Gnavergalleri, hvis i har nogle billeder jeg må bruge derinde af jeres billeder, og i vil lave en lille mail til mig, hvori det står, jeg har tilladelse, vil jeg blive så LYKKELIG!

- og i burde helt klart tjekke siden ud.

Kys og kram Rikke R. (Hvis i er derinde, eller overvejer det, så skriver i bare mig/Fjellbacka, jeg vil med glæde hjælpe jer!)

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.
  • Lave garageport, vejer er hoppet af 500 kr.
  • Nedgravning af trampolin og bortkørsel af jord 3.400 kr.
  • Udendørs vandhane 2.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billeder
  • #1   14. jun 2012 Måske det kan hjælpe, hvis du fortæller lidt om hvad Minstald.dk er? smiley

• #2   14. jun 2012 Du må gerne låne nogle billeder af mig. Har massere med heste samt lidt hunde, katte og kaniner.

Dog laver jeg et diskret copyright på hver billede. Ikke så stort at man lægger mærke til det ved første øjekast, men bare et lille lettere gennemsigtigt et som jeg plejer. smiley

• #3   14. jun 2012 Maria: Minstald er et sted, hvor folk der har kan lide dyrene (hest, hund, kat og kanin kan komme.) Det er faktisk et bare et mødested for unge, der vil have deres stald, som der selvfølgelig er url. Man kan oprette en avl, hvor man skal bruge billeder, også kan man så sælge dyr, og dyrene kan blive meldt til udstillinger. smiley

C S: Hvor lyder det bare skønt! Hvor er jeg glad for det! smiley

• #4   14. jun 2012 Hvis jeg får din mail kan jeg maile nogle til dig. Har du en mere specifik ide om hvor mange af hver dyr du søger, evt hvilken race osv? smiley

• #5   14. jun 2012 Jada, du får lige min hotmail. (Grin ikke for meget af det.. havde lige set The lovely bones der. smiley ) Thelovelygirl@hotmail.dk

- Jeg søger alle racer! Alle de billeder jeg kan få med hunde, katte, kaniner og heste ! smiley

Kommentér på:
Billeder

Annonce