696 visninger
|
Oprettet:
hvorfor skal man pinedød oprette en gnaver? {{forumTopicSubject}}
indimellem sidder jeg da og tænker "NURH" og har lydt til at kommentere på et eller andet nuttet kræ herinde, men må jeg det? NÆH så skal jeg "oprette en gnaver" selv først... helt ærligt jeg er ikke "susan 12 år" jeg gider sgu da ikke oprette en gnaver og få point på den og lave "dueller" og hvad det alt sammen hedder eller hvad det går ud på... men det irriterer mig at jeg så ikke må sige hvis et kræ er nuttet...
jan 2012
Følger: 148 Følgere: 144 Gnavere: 2 Emner: 104 Svar: 1.189
Følger: 97 Følgere: 140 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.130
Men ja, jeg forstår det heller ikke helt. På kattegalleri har jeg været nød til at oprette en af mine tidligere katte, da vi ikke har nogen pt. selvom det ikke lige var det jeg havde lyst til.
På hestegalleri kan jeg intet da jeg jo ikke har en hest oprettet. Det er lidt svært når man ikke har en hest, men stadigvæk gerne vil kommentere andres profiler, albummer og ikke mindst i forums
jan 2012
Følger: 148 Følgere: 144 Gnavere: 2 Emner: 104 Svar: 1.189
Du kan da bare oprette en gnaver og slå bedømmelserne fra, og så bare afvise udfordringerne.
På den måde er det vel ikke noget med at give point og lave dueller *G*.
Men du kan stadig godt modtage kommentare og kommentere andre gnavere..
Jeg ved bare ikke om du selv kan give bedømmelser? Hmmm... ?
maj 2010
Følger: 17 Følgere: 88 Gnavere: 5 Emner: 79 Svar: 4.006
Så man skal betale for at være her inde (hvis det stadig er tilfældet), og så er man samtidig tvunget til at oprette en gnaver, før man overhovedet kan bruge galleri funktionen.
Det er vist ikke helt gennemtænkt hva' GnaverGalleri...
Følger: 97 Følgere: 140 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.130
apr 2010
Følger: 32 Følgere: 36 Gnavere: 7 Emner: 72 Svar: 2.537
maj 2010
Følger: 17 Følgere: 88 Gnavere: 5 Emner: 79 Svar: 4.006
Det er vel lige nemt at svine andre til hvad enten man har oprettet dyr eller ej?
Og der er jo stadig mulighed for at klage over folk der misbruger systemet i den retning...
Og så må man jo bare banne den type mennesker... Hvis de så kommer igen, kan man jo banne på mail og ip.
hvorfor skal man pinedød oprette en gnaver?