1.943 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

Hvor skal jeg købe hesten?? Hvor skal jeg købe hesten??

Hej Gnavergalleri.dk

Præsis igår aftes, kl. 11.30 fik jeg lov til at få EN HEST!!!! Der går dog lige et paaar måneder før, at vi for styr på det hele. Men spørgsmålet er: Hvor har i købt jeres hest, og kan i anbefale gode sider hvor jeg kan kigge på heste tilsalg??

TAK!

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Handyman to fit some blinds 1.000 kr.
  • Install shower mixer 500 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • Installere vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor skal jeg købe hesten??
  • #1   4. feb 2012 23:30* smiley

Kommer an på hvad du søger? Anvendelse? Race? Skal den have papire?

• #2   4. feb 2012 Jeg søger en stille og rolig trafiksikker hoppe, på 160-165 cm. (3-10 år.)
    DEN SKAL VÆRE NEM OG SØD
    - Skal helst have papir! Kan du anbefalde noget?

• #3   4. feb 2012 Undskyld forkerte emne! Mener altså også at jeg lagde det ind under Off, men øhh?

• Josefine B
    Josefine B Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 14
    #4   4. feb 2012 hej mille! jeg har selv en dansk varmblod pony, som jeg fandt på hestenettet:D du kan også kigge på hestegalleri, dba og de gule sider. men jeg anbefaler hestenettet:D

• #5   4. feb 2012 Jeg har en vallak fra Stutteri Firfod, kan anbefales smiley

Deres hopper er ret små og super papire !! smiley

• #6   4. feb 2012 Er det her ikke sådan et indlæg der hører til på hestegalleri og ikke på gnavergalleri, eller er det mig, der er gået forkert?

• #8   4. feb 2012 - °º Kayser's º° - vil du andet end rakke ned på andres svar?

Mille R, jeg havde et stykke tid redet hos en hestehandler jeg kender for at prøve nogle forskellige heste, her skulle hende, som senere er blevet min hest, også have været i kommision. Men som Inge-Lise foreslår, så kig på flere forskellige heste.

• #9   4. feb 2012 Køb gerne hos hestehandler eller opdrætter. Det stiller dig meget bedre, hvis der skulle være nogen problemer, som gør at handlen skal gå tilbage eller lignende.

Det er meget sværere at efterkomme de 2 års reklamationsret hos en privat frem for hos en erhvervsdrivende.

• #10   4. feb 2012 Kaysers: hvad er dit problem?

• #11   4. feb 2012 Du skrev det på en meget angrebende måde. Så jo det virker som om du har et problem.

• #12   4. feb 2012 Kayser - Off Topic på Gnavergalleri.dk er velkomne, hvis du har et problem med det må du jo gå til big admin smiley

• #13   4. feb 2012 Et indlæg med mange udråbstegn og spørgsmålstegn betragtes og menes negativt. - det kan du ikke komme udenom.

• #14   4. feb 2012 Hej Mille,

Tillykke med at du må få en hest.

Som Kaninparadiset siger, så er det med at sætte sig ned og lave en liste over hvilke krav man har til hesten og til sig selv.
    - Skal det være en hest du kan lære noget af, vil du ride konkurrencer og udvikle dig dén vej eller skal det være hyggehest som hele familien kan bruge m.v.

Da jeg tidligere kiggede efter hest ledte på jeg
    www.heste-nettet.dk
    www.dba.dk

Ellers er der også
    www.hestegalleri.dk
    www.guloggratis.dk

Og mange andre sider, uden tvivl.

Om man skal købe fra privat, stutteri eller hestehandler er der delte meninger om - men vær fornuftig og uanset hvad du vælger, så ha' en erfaren person med dig ud og kigge, undersøge, ride m.v. og finder du en egnet hest, så få den igennem en grundig handelsundersøgelse og sidst men ikke mindst - lav en god kontrakt.

Men start med at lav nogle realistiske mål om hvad du søger, og vær realistisk omkring dig selv også - hvad du kan osv.

En hest er SÅ meget andet end at gå til ridning, - er du klar til alt det sure arbejde også? smiley Har I råd til det hvis hesten bliver skadet og mister du interessen hvis den bliver det osv.

• #15   4. feb 2012 Kayser: hvorfor føler du har du har et behov for at skrive en pb hvor du skriver dette?:

"Du skal da vist have dine skolepenge tilbage hvis du har lært at de tegn står for noget negativt..."

Tør du ikke skrive det offentligt fordi du godt ved det ikke var så smart skrevet eller hvad?

• #16   4. feb 2012 Udråbstegn gentagende gange i en i forvejen angrebende sætning betragtes negativt. Og det tror jeg godt du ved. Nu prøver du bare at redde dig selv.

• #17   4. feb 2012 Ville være rigtig fint om I begge kunne undlade den debat her - nogle gange så kan man også godt blot vælge at trække på skulderen og lade den ligge, uanset hvad er der vel ingen grund til at ødelægge tråden for trådstarter.

• #18   4. feb 2012 TS: hvis en islænder kunne være en mulighed så er der et sted der hedder Joras hvor der er mange hundrede islændere til salg på ét sted.

• Josefine B
    Josefine B Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 14
    #19   4. feb 2012 jeg har en pony der er dansk varmblod den har helt rene papire, og hålder 147 i stang, så jo smiley

• #20   4. feb 2012 Jeg rykker dette emne til Off topic. Desuden bedes man lade være med at hænge folk ud og I skal tale pænt!!!

Tak..

• #21   4. feb 2012 Mig bekendt kan en DV'er da godt gå under ponymål, ligesom en DSP kan - det er sikkert ikke særlig velset men det kan da sikkert sagtens lade sig gøre.

Jeg ved da ihvertfald en DSP'er der er gået hestemål.

Kommentér på:
Hvor skal jeg købe hesten??

Annonce