Kanin med til USA? {{forumTopicSubject}}
Jeg har en far der er forretningsmand, han rejser rigtig meget, bl.a. til USA, Italien, Tyskland, Rusland og steder i Danmark.
For omkring 3 uger siden, var han i USA, hvor de sagde at de gerne ville have en klon af min far - fordi han er så dygtig til sit arbejde.
Min far sagde at de da gerne må tage ham og hans familie til USA.
Der har for et par år siden været snak om det, der var det bare alt for dyrt for USA.
Han rejste til USA igen i dag, for at sidde til møde og for at snakke med dem om, at vi måske skal flytte derned.
Hvordan gør man med dyr? De kan vel godt komme med ikke?
Der er tale om at vi skal bo der i 3år.
Min kanin er 3½ mdr. og til den tid være 9mdr. hvis vi flytter.
& ville I tage jeres kanin med? Nu tænker jeg på om det er en for hård tur, for min pus?
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 18 Emner: 22 Svar: 2.752
Men der er nogen regler for dyrs rejser mellem forskellige lande, og jeg tør på stående fod ikke sige hvad reglerne er for kaniner til usa lige p.t. - måske din dyrlæge har styr på hvor det kan undersøges.
Ihvertfald skal du regne med at det ikke bliver en billig fornøjelse, da mange flyselsskaber ikke tager 'gnavende' dyr med under nogen omstændigheder. Så her skal du sandsynligvis enten rejse med et meget dyrt selskab, eller få fløjet kaninen med et fragtfly. Hvis dn så skal sidde i karantæne i usa, før du må få den udleveret, så koster det osse penge.
apr 2010
Følger: 33 Følgere: 36 Gnavere: 5 Emner: 22 Svar: 1.143
Self. kan du have din kanin med.
http://www.sas.dk/Alt-om-rejsen/Oevrigt/Rejse-med-dyr/Tillag/
(link fjernet)
apr 2010
Følger: 33 Følgere: 36 Gnavere: 5 Emner: 22 Svar: 1.143
google er din ven
dec 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Gnavere: 2 Emner: 6 Svar: 53
Du skal undersøge reglerne på fødevarestyrrelsens hjemmeside, der står om hvilkne regler der er for at eksporte og importe dyr. Undersøg i meget god tid
sep 2011
Følger: 11 Følgere: 9 Emner: 52 Svar: 414
Kanin med til USA?