{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Idéer til gost kamera??
  • #1   6. jan 2012 Jeg har et canon eos 500d.
    Min familie har et canon eos 5d og et Nikon d 40.
    Super kvalitet, hvor meget må dit kamera koste?

• #2   6. jan 2012 & så har vi købe et Nikon d4, eller bestilt. smiley

• #3   6. jan 2012 et rigtigt godt kamera kan være mange ting... hvor mange penge havde du tænkt dig at ville give for ét?
    Der er jo f.ex. ikke nogen grund til at anbefale dig kameraer, som er meget dyrere end hvad du forestiller dig at betale.

• #4   6. jan 2012 Jeg eeelsker simpelthen bare mit canon 500D, så de er det jeg vil anbefale ':o)

• #5   6. jan 2012 Nikon er det mest brugervenlige kamera, når det er til en nybegynder. Den har en knap '?' som du kan trykke på, hvis der lige er noget du ikke forstår.

Men et kamera er KUN godt hvis den omme bag ved, er god!
    Et spejlrefleks er kun godt, hvis du har sat dig ind i det, ellers kan du lige så godt købe et digital, som efterhånden også er godt. smiley

• #6   6. jan 2012 Jeg har netop købt et Canon EOS 600D som er et super kamera smiley

• #7   6. jan 2012 Finepix s5000 er rigtig godt, lille og brugervenligt med god kvalitet. Du kan købe det brugt, til meget billige penge smiley

• #8   6. jan 2012 Jeg har et Canon EOS 400D, og det er super godt! smiley Kunne godt anbefale det.

• #9   6. jan 2012 jeg har Canon eos 1000D

• #10   6. jan 2012 Altså jeg har ikke lige nogen ide om hvad det må koste, sådan noget må jeg se på når jeg engang finder et godt kamera.
    Jeg kunne godt tænke mig et rigtig godt spejlrefleks kamera tror jeg. Jeg elsker at tage billeder, og jeg vil gerne begynde at tage mange billeder, men det kræver jo et godt kamera smiley
    Canon som i snakker om, lyder rigtig godt... Men altså jeg er sådan lidt i "penge-nød" her efter julen ^_^
    Men jeg vil bare gerne finde det perfekte kamera, så kan jeg altid ønske mig det i konfirmations gave ;D
    Jeg prøver lige at Google de der Canon kameraer og se på dem!
    Mange tak til alle jer der har skrevet ind....
    Skriv gerne hvis i har flere gode forslag smiley

• #11   6. jan 2012 Jeg fik selv et Sony Alpha 200 i konfirmationsgave i 2008, jeg var virkelig glad for det fordi det var et super begynderkamera smiley man behøver derfor ikke ønske sig det dyreste af det dyreste i konfirmationsgave, man kan sagtens få rigtig meget ud af et lidt billigere spejlrefleks.

• #12   6. jan 2012 Lykkeline:
    Okay det vil jeg kigge på....
    Jeg har lige et spørgsmål. Er det det kamera du har brugt til at tage billederne i dine fotoalbums med? De er nemlig super gode! Og super søde kaniner!

• #13   6. jan 2012 Ja, har brugt mit Sony til billederne smiley men Sonyet er som sagt gammelt, har faktisk netop solgt det da jeg ønskede et nyt. Men udfra billederne kan du jo se, at med den rigtige indstilling og en tilpas mængde vilje, kan man sagtens tage gode billeder med et kamera, der er rimelig meget bagud mht. teknologi. Jeg vil selvfølgelig anbefale dig at købe en forholdsvis ny model (ikke ældre end 1-2 år), men min pointe er, at selvom det kamera du vælger ikke er den dyreste model på markedet, er det personen bag kameraet der først og fremmest er med til at gøre billederne specielle og unikke - ikke altid al det fancy udstyr. Men ellers synes jeg at du skal tage dine forældre med ned i en Click (min yndlings-fotoforhandler, de er altid super ærlige og kompetente!) og snakke med dem om dine behov smiley så har dine forældre også en idé om hvad de evt. kunne købe til dig i konfirmationsgave.

• #14   6. jan 2012 Okay mange tusinde tak ! smiley

• #15   6. jan 2012 Det var så lidt smiley håber du får lige præcis det kamera, du går og drømmer om.

• #16   6. jan 2012 Så er vi to, hehe ;-D

Kommentér på:
Idéer til gost kamera??

Annonce