910 visninger
|
Oprettet:
Jer med tattoo's {{forumTopicSubject}}
Jeg går og venter på at "min" tatovør bliver færdig med min tegning, imens går jeg og forbereder mig på det hele. Den jeg har skal nok laves over 2-3 gange. Så har jeg et enkel spørgsmål som jeg ikke kan finde meget om på nettet og det er hvordan føles den smerte, den smerte at blive tusset og hvor har i fået dem lavet? Hvis i vil, kunne i evt vise et billede af jeres :). Jeg er ret nysgerrig på det her område
På forhånd mange tak for svar
jan 2012
Følger: 148 Følgere: 144 Gnavere: 2 Emner: 104 Svar: 1.189
Jeg følger lige med.
nov 2011
Følger: 2 Følgere: 2 Gnavere: 1 Emner: 13 Svar: 44
Hvad skal du have lavet og hvor hvis man må spørge?
sep 2011
Følger: 9 Følgere: 7 Gnavere: 13 Emner: 7 Svar: 141
For mig føltes det som at blive nivet gentagne gange, men det stilner af efterhånden mens man bliver tusset. Efterfølgende føles det lidt som en mild solskoldning.
Har dog fået at vide at ved en proffessional skulle den "niven" være mildere.
Glæder mig helt nu til at skulle tusses igen xD
nov 2011
#Malene >Team Sheik <. Jeg har altid sagt til mig selv at mine tusser skal være noget familie eller noget lige så betydningsfuldt. Har altid sagt til mig selv at når jeg får børn skal jeg have deres navne og siden jeg blev gravid har jeg tænkt mere over det og nu er min søn 1½ år så nu skal det være nu og glæder mig helt vildt :D.
apr 2010
Følger: 19 Følgere: 17 Emner: 9 Svar: 145
sep 2011
Følger: 9 Følgere: 7 Gnavere: 13 Emner: 7 Svar: 141
Jeg har en på venstre skulder, venstre skinneben og højre arm (et stykke fra håndleddet).
apr 2010
Følger: 7 Følgere: 11 Gnavere: 6 Emner: 45 Svar: 657
Jeg skal have lavet en engel på min ryg her til maj som et minde om min bedste
apr 2010
Følger: 4 Følgere: 2 Gnavere: 1 Emner: 1 Svar: 38
Nederst på maven ude i siden
Vil sige at det værste er bestemt ikke at få den lavet, men de efterfølgende dage.
For det klør på en underlig måde.. som om det klør UNDER huden.. spøjs følelse.
At få den lavet var som nogle siger.. en lettere nivende følelse Fik lavet min af en proff.
Går bestemt og drømmer om flere
apr 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 15 Svar: 41
Jeg har den ved trusselinjen.
apr 2010
Følger: 63 Følgere: 63 Emner: 21 Svar: 675
For nogen er det ekstremt smertefuldt og for andre føles det bare som mild prikken - uanset hvor på kroppen det er.
Derfor er det meget svært at sige, hvor ondt det vil gøre.
Det bedste du kan gøre for dig selv er at sige til tattovøren at du er nervøs. Og sørg for at have noget med at drikke med sukker i - saft, cola whatever.
Du vil automatisk spænde og være nervøs første gang.
Jeg har efterhånden noooogen stykker
Man blir sgu grebet af det skidt
Allerførste gang jeg fik en lavet (for 10 år siden), troede jeg faktisk jeg sku dø.
Havde lidt en panik omkring nåle som jeg ville ha overvundet (efter en meget uheldig blodprøvetagning som 5 årig).
Jeg besluttede at få lavet en lille tattovering og så er det bare gået derfra.
Det første minutstid hver gang, føles det som en meget skarp skalpel skærer i min hud, men efter kort tid bedøves området og så føles det bare som en summen.
Den værste jeg fik lavet var på foden.
Det gjorde ondt nonstop i 45 min. Det var skrækkeligt.
Men de andre ku jeg slet ik mærke.
Den jeg mindst ku mærke er den i nakken.
jun 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 30
Jeg synes begge gjorde MEGET ondt. Men det er på en underlig måde, nærmest som om det kilder samtidigt - synes jeg. Kan i hvert fald huske at jeg første gang lå og græd og grinede samtidigt.
Men jeg fik dem før jeg fødte, og af en eller anden grund tror jeg, at den næste jeg skal have lavet med min søns navn på (han er også 1,5 år nu) kommer til at gøre mindre ondt, nu hvor jeg har oplevet den største smerte af dem alle. Men jeg kan selvfølgelig ikke vide det. Hehe
Ellers vil jeg også lige sige, at det er en mega fed oplevelse og jeg var nærmest "høj" bagefter, fordi det var så fedt!
Hvor skal du have den lavet henne??
apr 2010
Følger: 63 Følgere: 63 Gnavere: 8 Emner: 13 Svar: 265
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Gnavere: 13 Emner: 63 Svar: 251
Jeg syntes det gjord ondt, men ikke sådan at det ikke var til at holde ud. Det føles lidt som om at man bliver ved med at krasde sig det samme sted hele tiden, indtil huden den bliver rød og irriteret.
Det er lidt svært at forklare (:
Jeg syntes faktsik at det værste er lyden af den der nål xD
apr 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Gnavere: 5 Emner: 4 Svar: 38
er meget bange for noget, og min smerteterskel er meget lille.. så det er jo en perfekt kobination :S
det skal være et portræt af min pony
sep 2011
Følger: 11 Følgere: 9 Emner: 52 Svar: 414
apr 2010
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 17
nov 2011
Det er meget interessant at sidde og læse jeres oplevelser og jeres opfattelse af smerten :).. jeg har prøvet at blive piercet diverse steder, haft tandpine, jeg har født et barn men alle smerter, er jo forskellige selv om nogle gør mere ondt end andre og nogle smerter kan man beder holde ud end andre :).
Den tus jeg skal have lavet når "min" tatovør bliver færdig med min tegning skal sidde på siden og være forholdsvis stor, dog skal den ikke ramme maven da det ville være synd at tatovere på slapt maveskind
Jer med tattoo's