{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
910 visninger | Oprettet:

Jer med tattoo's {{forumTopicSubject}}

Jeg går og venter på at "min" tatovør bliver færdig med min tegning, imens går jeg og forbereder mig på det hele. Den jeg har skal nok laves over 2-3 gange. Så har jeg et enkel spørgsmål som jeg ikke kan finde meget om på nettet og det er hvordan føles den smerte, den smerte at blive tusset og hvor har i fået dem lavet? Hvis i vil, kunne i evt vise et billede af jeres :). Jeg er ret nysgerrig på det her område smiley

På forhånd mange tak for svar smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jer med tattoo's
  • #1   5. jan 2012 Jeg skal selv tusses i næste måned, og ligesom dig er jeg helt vild nysgerrig :o)
    Jeg følger lige med.

• #2   5. jan 2012 Super :). Håber nogle kan/vil svare :).

Hvad skal du have lavet og hvor hvis man må spørge? smiley

• #3   5. jan 2012 Jeg sidder med 3 tattooveringer, men de er alle lavet uproffessionalt.

For mig føltes det som at blive nivet gentagne gange, men det stilner af efterhånden mens man bliver tusset. Efterfølgende føles det lidt som en mild solskoldning.

Har dog fået at vide at ved en proffessional skulle den "niven" være mildere.
    Glæder mig helt nu til at skulle tusses igen xD

• #5   5. jan 2012 # Æsels Rotter # : Altså hjemme dig dig selv eller nogle? Er det det nogle kalder en "køkken tatovør"? Sådan som du forklare det lyder det ikke så slemt hehe.

#Malene >Team Sheik <. Jeg har altid sagt til mig selv at mine tusser skal være noget familie eller noget lige så betydningsfuldt. Har altid sagt til mig selv at når jeg får børn skal jeg have deres navne og siden jeg blev gravid har jeg tænkt mere over det og nu er min søn 1½ år så nu skal det være nu og glæder mig helt vildt :D.

• #6   5. jan 2012 jeg har fire tattoveringer, og jeg syntes det føles som en kniv med ild eller stød i. men efter de første 5 min er det ikke slemt. men alle folk har forskellige smerte grænser. held og lykke med det smiley

• #7   5. jan 2012 Ja, det er det man kalder køkken tatovør, og det gør jeg IKKE igen, det er så grimt, så nu har jeg snakket med en proff om at få dem dækket/rettet så de er pæne igen.

Jeg har en på venstre skulder, venstre skinneben og højre arm (et stykke fra håndleddet).

• #8   6. jan 2012 Jeg har 3 tatoveringer.. smerten føles meget forskelligt fra folk til folk. Jeg har en på håndledet (som gjorde mest ondt, hvis ikke sindsygt ondt! :O), en på siden af maven og en op ad benet. Jeg synes det føles som en fiskekrog der river din hud op og den på håndledet der var smerten bare ulidelig.
    Jeg skal have lavet en engel på min ryg her til maj som et minde om min bedste smiley

• #9   6. jan 2012 Jeg har en enkelt..
    Nederst på maven ude i siden smiley
    Vil sige at det værste er bestemt ikke at få den lavet, men de efterfølgende dage.
    For det klør på en underlig måde.. som om det klør UNDER huden.. spøjs følelse.
    At få den lavet var som nogle siger.. en lettere nivende følelse smiley Fik lavet min af en proff.

Går bestemt og drømmer om flere smiley

• #10   6. jan 2012 Om det gør ondt: Jeg er normalt ALDRIG sart, men jo jeg synes det gjorde ondt!!

Jeg har den ved trusselinjen. smiley

• #11   6. jan 2012 Det er MEGET individuelt om det gør ondt eller ej.
    For nogen er det ekstremt smertefuldt og for andre føles det bare som mild prikken - uanset hvor på kroppen det er.
    Derfor er det meget svært at sige, hvor ondt det vil gøre.

Det bedste du kan gøre for dig selv er at sige til tattovøren at du er nervøs. Og sørg for at have noget med at drikke med sukker i - saft, cola whatever.
    Du vil automatisk spænde og være nervøs første gang.
    Jeg har efterhånden noooogen stykker smiley
    Man blir sgu grebet af det skidt smiley
    Allerførste gang jeg fik en lavet (for 10 år siden), troede jeg faktisk jeg sku dø.
    Havde lidt en panik omkring nåle som jeg ville ha overvundet (efter en meget uheldig blodprøvetagning som 5 årig).
    Jeg besluttede at få lavet en lille tattovering og så er det bare gået derfra.
    Det første minutstid hver gang, føles det som en meget skarp skalpel skærer i min hud, men efter kort tid bedøves området og så føles det bare som en summen.

Den værste jeg fik lavet var på foden.
    Det gjorde ondt nonstop i 45 min. Det var skrækkeligt.
    Men de andre ku jeg slet ik mærke.
    Den jeg mindst ku mærke er den i nakken.

• Kathyl
    Kathyl Tilmeldt:
    jun 2011

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 30
    #12   6. jan 2012 Jeg har to. En på venstre balle og en på lysken.
    Jeg synes begge gjorde MEGET ondt. Men det er på en underlig måde, nærmest som om det kilder samtidigt - synes jeg. Kan i hvert fald huske at jeg første gang lå og græd og grinede samtidigt.
    Men jeg fik dem før jeg fødte, og af en eller anden grund tror jeg, at den næste jeg skal have lavet med min søns navn på (han er også 1,5 år nu) kommer til at gøre mindre ondt, nu hvor jeg har oplevet den største smerte af dem alle. smiley Men jeg kan selvfølgelig ikke vide det. Hehe

Ellers vil jeg også lige sige, at det er en mega fed oplevelse og jeg var nærmest "høj" bagefter, fordi det var så fedt! smiley

Hvor skal du have den lavet henne?? smiley

• #13   6. jan 2012 altså min på anklen, det føltes bare som at blive skåret med en kniv, men fandt ud af at hvis jeg koncentrerede om noget andet, så "glemte" jeg lidt smerten, også føltes det bare varmt, så jeg sad og læste ting på engelsk, for koncentrerede mig ikke nok om at læse på dansk smiley

• #14   6. jan 2012 Jeg har en på under armen.
    Jeg syntes det gjord ondt, men ikke sådan at det ikke var til at holde ud. Det føles lidt som om at man bliver ved med at krasde sig det samme sted hele tiden, indtil huden den bliver rød og irriteret.
    Det er lidt svært at forklare (:
    Jeg syntes faktsik at det værste er lyden af den der nål xD

• #15   6. jan 2012 puuh, om 14 dages tid skal jeg også afsted første gang smiley er enormt nervøs!
    er meget bange for noget, og min smerteterskel er meget lille.. så det er jo en perfekt kobination :S
    det skal være et portræt af min pony smiley

• #16   6. jan 2012 lidt som at køre en spids blyant eller sådan noget på det sammen sted hele tiden

• salem .
    salem . Tilmeldt:
    apr 2010

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 17
    #17   6. jan 2012 jeg synes det gør helt vildt ondt, lidt ligesom når man tager en elastik og smælder lige på huden, jeg har en på lænden, foden, skulderen og lysken.

• #18   6. jan 2012 Hej igen alle sammen.. mange tak for alle jeres svar :).
    Det er meget interessant at sidde og læse jeres oplevelser og jeres opfattelse af smerten :).. jeg har prøvet at blive piercet diverse steder, haft tandpine, jeg har født et barn men alle smerter, er jo forskellige selv om nogle gør mere ondt end andre og nogle smerter kan man beder holde ud end andre :).

Den tus jeg skal have lavet når "min" tatovør bliver færdig med min tegning skal sidde på siden og være forholdsvis stor, dog skal den ikke ramme maven da det ville være synd at tatovere på slapt maveskind smiley

Kommentér på:
Jer med tattoo's

Annonce