Når døden indtræffer . . . {{forumTopicSubject}}
Kender I den følelse, den følelse at du bare sidder fast? Ligegyldigt om du vender eller drejer dig, sidder du fast? Du prøver at ændre dine tanker, men de dukker konstant op fra det skjulte?
Den følelse, et menneske, dyr eller hvad som helst kan bringe os i. Det der kan gøre os så forbandet syge og svage? Lige meget hvor meget vi prøver at ændre vores hverdag, føltes det som om, intet er ændret? Om vi kæmper nat eller dag, om vi kæmper hele tiden, føltes det som om at vi ikke kæmper nok? Om vi snakker os fra det, eller når folk spørg hvordan det går, så bliver det værre? At du ikke kan mærke om du er død eller levende, for begge ting er ligegyldige, hvis du er død, så er du død, hvis du er levende ja, så skal du igennem en masse smerte, men du er levende. Rent psykisk er du død, præcis som en krop uden sjæl.
Når du endelig er kommet dig halvt over det, og stedet hvor det skete kommer du forbi, så føltes det som om, at vi aldrig har kæmpet? Det får os til at føle os syge, og det køre os psykisk ned.
Det her betegner vidst meget godt, hvordan mit liv og min krop har reageret på noget der skete, d. 16. oktober. Den dag der skulle ændre mit liv, det skulle have været en af de bedre dage, med en dreng der har den største betydning for mig, eller skal jeg sige havde? Det skulle være den dag, vi fandt kærligheden, og vi lærte hinanden at kende, efter en adskillelse på flere måneder. Mit liv skulle ændres, mit liv skulle handle om dig, om os to, om os to mennesker der har så mange problemer, men ingen når vi er sammen.
Et menneske der kan give en følelsen, af at jeg er perfekt for ham, selvom jeg ikke er perfekt, både inde og udvendig?
Den 16. oktober blev i stedet en dag, der bragte mig i en stor sorg. En sorg jeg kæmper for at komme igennem, en sorg jeg prøver at overvinde, men uden held. Når det hele er så dystert som nu, er du ikke til at finde, du er her ikke, ikke her ved mig.
Den. 16. oktober, der viste mig hvor hurtigt et liv kan ende, uden nogen rigtig varsel, slukker en krop; en sjæl, der er intet tilbage.
Du var og er grunden til jeg stod op hver dag, du var grunden til at jeg har lært at det ikke er nok at være okay, når jeg kan være perfekt for en anden.
For hver dag der går, er vi et skridt tættere på at mødes igen.
Vi ses oppe i Nangijala min knægt! ?
jun 2010
Følger: 5 Følgere: 3 Gnavere: 6 Emner: 22 Svar: 71
apr 2010
Følger: 23 Følgere: 22 Gnavere: 10 Emner: 25 Svar: 111
Jeg mistede selv min mor da jeg var otte, og ja, det tager alt selvtilliden fra en..
Men det der det er hårdt..
Det gør mig ondt.
apr 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 15 Svar: 41
Det gør mig også ondt på jeres vegne!
jun 2010
Følger: 5 Følgere: 3 Gnavere: 6 Emner: 22 Svar: 71
mar 2011
Følger: 16 Følgere: 22 Gnavere: 6 Emner: 15 Svar: 125
apr 2010
Følger: 173 Følgere: 168 Gnavere: 11 Emner: 99 Svar: 979
Måske lyder det hårdt, men det er sandt. Jeg taler af erfaring...
apr 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 15 Svar: 41
Min ven fløj flere meter op i luften og landede langt væk fra lastbilen.
Hans ven landede også langt væk, men han 'nøjedes' med at få knust sin højre hånd fuldstændig.
Min ven knuste sin kæbe, og halvdelen af hans ansigt var åbent.
Jeg har den største respekt for jer der har mistet jeres BARN, det er så vildt at I kan klare det, blot fordi at det vil jeg ikke kunne. Hold da op.
apr 2010
Følger: 25 Følgere: 22 Gnavere: 1 Emner: 4 Svar: 323
Har selv mistet......meget tæt på.
Også lige pludseligt.
Det forandrede også mit liv.
Og kæmper stadig med at have flest gode dage.
Når døden indtræffer . . .