381 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Endelig et godt indlæg! Endelig et godt indlæg!

Hej folkens. smiley

Endelig kan jeg komme med et godt indlæg, og ikke hvor jeg bare synes det hele er noget øv!

Jeg har nu tid og overskud til mine kaniner som aldrig før! Deres bure ligner prinsesseslotte, de får alt det de har brug for, også med snakken, gåture, hopningen! Endda også til dem der er skræmte og sky!

Det er bare super fedt at være kommet ovenpå igen, selvom jeg er syg med en virus!:-D Grunden til jeg ikke havde haft tid eller overskud, vil jeg dog stadigvæk kun dele privat. smiley

Dog må jeg stadigvæk bortgive i hvert fald to af dem, da jeg jo også skal have plads hvis der kommer en lille ny eller et kuld næste år. smiley

Jeg ville bare lige dele det med jer, og sige tak for alt den hjælp i har givet mig! Det HAR virkelig hjulpet! smiley

Billeder af alle mine kaniner og hvordan de lever, altså stalden og diverse vil komme på søndag, regner jeg med! smiley

Har kun fra da vi lige havde gjort klar til dem. smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.
  • Installation af lamper 1.000 kr.
  • Setter op 4 loft lamper 650 kr.
  • Samling af havestol 300 kr.
  • Skærer bar stole Ben i sort metal 500 kr.
  • Hænge to lamper op 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Endelig et godt indlæg!
  • #1   4. nov 2011 Tak Maddie! smiley Jepsen, det er super rart!

• #2   4. nov 2011 Også ekstra overskud her i dag :-)! Alle burene er muget, har været ude og købe nyt foder, flere høkugler samt spåner, været ude og plukke grene og gået i sele med alle :-)! Det er vidst kaninernes dag i dag smiley

• #3   4. nov 2011 Dejligt at det går bedre, det er aldrig sjovt at have det skidt. smiley

Nu spørger jeg måske dumt, ved nemlig ikke om jeg har misforstået noget - men du skriver at du skal af med de 2 af dem, i tilfælde af at der kommer en ny? eller et kuld næste år, den forstår jeg ikke helt, sådan som du har det synes jeg da bestemt det er hver at overveje om du ikke bare skulle nusse med dem du har og droppe planerne om en ny eller eventuelt kuld til du har det bedre. både for din egen og dine kaniners skyld.

• #4   4. nov 2011 Lykkeline: Det samme gjorde jeg idag!:-D det er så skønt med sådan en dag!

Sabrina: Jeg skriver lige privat, så du kan forstå.

• #6   5. nov 2011 Jeg har ikke anskaffet mig nogen kaniner, jeg fik dem alle kyttet i hoved fordi hun ikke selv kunne beholde dem, da hun skulle flytte. Planen var kun at beholde Micro og Junior, da jeg fik dem men så endte jeg ed at beholde dem alle. Og nu burde de da få et nyt hjem.

Kommentér på:
Endelig et godt indlæg!

Annonce