Endelig et godt indlæg! Endelig et godt indlæg!
Hej folkens.
Endelig kan jeg komme med et godt indlæg, og ikke hvor jeg bare synes det hele er noget øv!
Jeg har nu tid og overskud til mine kaniner som aldrig før! Deres bure ligner prinsesseslotte, de får alt det de har brug for, også med snakken, gåture, hopningen! Endda også til dem der er skræmte og sky!
Det er bare super fedt at være kommet ovenpå igen, selvom jeg er syg med en virus!:-D Grunden til jeg ikke havde haft tid eller overskud, vil jeg dog stadigvæk kun dele privat.
Dog må jeg stadigvæk bortgive i hvert fald to af dem, da jeg jo også skal have plads hvis der kommer en lille ny eller et kuld næste år.
Jeg ville bare lige dele det med jer, og sige tak for alt den hjælp i har givet mig! Det HAR virkelig hjulpet!
Billeder af alle mine kaniner og hvordan de lever, altså stalden og diverse vil komme på søndag, regner jeg med!
Har kun fra da vi lige havde gjort klar til dem.
apr 2011
Følger: 19 Følgere: 18 Gnavere: 2 Emner: 157 Svar: 642
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 101 Gnavere: 10 Emner: 144 Svar: 2.804
sep 2011
Følger: 16 Følgere: 14 Gnavere: 6 Emner: 5 Svar: 54
Nu spørger jeg måske dumt, ved nemlig ikke om jeg har misforstået noget - men du skriver at du skal af med de 2 af dem, i tilfælde af at der kommer en ny? eller et kuld næste år, den forstår jeg ikke helt, sådan som du har det synes jeg da bestemt det er hver at overveje om du ikke bare skulle nusse med dem du har og droppe planerne om en ny eller eventuelt kuld til du har det bedre. både for din egen og dine kaniners skyld.
apr 2011
Sabrina: Jeg skriver lige privat, så du kan forstå.
apr 2011
Endelig et godt indlæg!