en lille "undring" en lille "undring"
Hmm. Undrer mig lidt. Har fået rigtigt god hjælp her fra, hvilket jeg er så taknemlig for. Men undrer mig en anelse over de bryske svar, der engang imellem kommer. Jeg har haft kaniner de sidste 6 år, og det har altid fungeret fint, uanset om de har gået 2 sammen eller ikke. Har aldrig haft en kanin der bed mig eller overhovedet noget i den retning. Har haft kaniner der var rigtigt tamme og mindre tamme. Mine kaniner nu kan jeg trods alt "kalde" på og så kommer de. Dette er ikke kun ment til mig, med de bryske svar, men til alle. Man søger jo bare noget hjælp i ny og næ, og det behøver ikke betyde alverdens for jer, men rigtigt meget for den der spørger.
apr 2010
Følger: 33 Følgere: 36 Gnavere: 5 Emner: 22 Svar: 1.143
Så ja, jeg er én af dem der sommetider kan miste tålmodigheden .. det er jeg ikke for stolt til at kunne indrømme..
maj 2011
Følger: 1 Emner: 22 Svar: 94
apr 2010
Følger: 19 Følgere: 17 Emner: 9 Svar: 145
apr 2010
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 17
Følger: 96 Følgere: 139 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.127
Jeg bliver også sur, når folk spørger om råd, og ikke retter sig efter dem.
Spørgsmål: Må mine kaniner godt blive gående sammen?
Svar: Nej. De kan skade hinanden rigtig meget.
Svar til svaret: Jamen de elsker hinanden højt, så jeg lader dem bare blive sammen.
- Så bliver man altså sur/irriteret.
apr 2010
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 17
Det må da være rart og sidde med en viden der gør at du kan hjælpe andre.
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 18 Emner: 22 Svar: 2.752
Det ser man gang på gang på diverse fora, og osse i diverse aldersklasser, at der bliver spurgt... men fisket efter et bestemt svar. Og når det svar så ikke kommer, så bliver spørgeren enten tøsesur eller fortsætter bare med at gøre det, som de håbede folk ville svare.
Jo, det er faktisk pænt irriterende.
Hvorfor spørge om noget, hvis man alligevel kun vil lytte til et bestemt svar.
Så spilder man helt ærligt folks tid.
apr 2010
Følger: 138 Følgere: 130 Gnavere: 12 Emner: 143 Svar: 1.088
jun 2010
Følger: 13 Følgere: 13 Emner: 30 Svar: 138
Det første kan jeg sagtens nikke genkendende til - det er da irriterende.. Men det andet?! At man bliver irriteret over, at folk blander sig i det mindste. Den har jeg meget svært ved at forstå. Alle har da ret til at kommentere i et forum, et forum er vel ikke tilegnet bestemte personer herinde. Kan være det er mig, der misforstår hvad der bliver ment her, men jeg synes det lød forkert i mine ører.
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 101 Gnavere: 10 Emner: 144 Svar: 2.804
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 18 Emner: 22 Svar: 2.752
Nej, du har helt ret. Der er jo osse den del af det, at når man lægger noget ud til offentligheden, så mister man al kontrol over hvem og hvordan der kommer respons på det.
Min holdning er så, at hvis ikke man kan acceptere det, så bør man tænke sig om en extra gang inden man sender noget ud i æteren.
jun 2010
Ja, det synes jeg du har helt ret i. Man må jo acceptere de svar der kommer. Ellers må man spørge en dyrelæge til råds, hvis ikke ekspertisen man behøver er til stede herinde.
jun 2010
Nåååe okay! Ja, det forstår jeg godt. Det har du helt ret i - det er irriterende!
Der findes også nogen, som retter andre på en meget dum måde og nærmest starter en diskussion hver gang.
jun 2010
maj 2011
maj 2011
jun 2010
Følgere: 28 Gnavere: 15 Emner: 28 Svar: 555
det eneste problem jeg har haft er at jeg nogen gange har syntes at visse brugere har været noget "pernitten", altså dvs at der har været forargelse over at dyrene har lavet noget andet end man måske lige plejer at lave med dem. (de fleste gange nok med tanke på om dyret bliver for stresset eller lignende), men det plejer jeg at blive provokeret over, da jeg er meget imod at dyr i bur, blot er i buret uden at opleve noget nyt bare en gang imellem
Selvom problemet for det meste (efter hvad jeg kan se), er misforståelser. for damn, hvor kan ting på skrift nemt blive misforstået og set som sur og anklagende
(husk smileys!!!
en lille "undring"