763 visninger
|
Oprettet:
Victoria og Anne-Katrine n
13. nov 2010 Følger: 13 Følgere: 12 Gnavere: 4 Emner: 7 Svar: 12
13. nov 2010 Følger: 13 Følgere: 12 Gnavere: 4 Emner: 7 Svar: 12
Hvorfor reagere folk sådan ? {{forumTopicSubject}}
Her på ALLE galleri'erne sker det helt sikkert..
Folk kan oprette emner hvor de har evt brug for hjælp, og folk (rent ud sagt) kæfter op.. ;s
Jeg syntes det er træls at sidde og læse, mest selvfølgelig også når man er personen som har oprette emnet..
Hvorfor er det lige at folk kan finde på bare at skrive noget tilfældigt tis uden at at spørge mere ind, og måske få noget mere viden om emnet.. ??
Og selv det at jeg skriver dette emne så er det sikkert også nogen som skriver en helt masse dårlige kommentare : P
Hvad er din mening om det ? og hvordan har du det hvis det er dig det går ud over ??
Stavefejl er 100% gratis ; )
apr 2010
Følger: 90 Følgere: 82 Gnavere: 3 Emner: 24 Svar: 177
Jeg kan godt blive i tvil om at man aligeveld skal oprette emnet fordi at man er "bange" for at få altmulig lort i hovedt! :i
nov 2010
Følger: 13 Følgere: 12 Gnavere: 4 Emner: 7 Svar: 12
jun 2010
Følger: 1 Følgere: 40 Gnavere: 1 Emner: 17 Svar: 2.732
Selvfølgelig skal man kunne oprette indlæg og stille spørgsmål uden at blive haglet ned, det skal der ikke herske tvivl om... men nogle spørgsmål bør man altså kunne tænke sig til ikke skal stilles - f.eks. hvis man har et dyr der har det alvorligt skidt så skal man da ikke bruge tid på at skrive et indlæg på nettet og vente på svar - der ville det da være bedre for dyret at man omgående tog telefonen til dyrlægen, i stedet for først at gøre det EFTER man har både skrevet indlægget OG svar fra folk om at tage til dyrlæge...
Mange gange handler det lidt om at tænke selv.
apr 2010
Følger: 48 Følgere: 48 Gnavere: 4 Emner: 16 Svar: 1.298
maj 2010
Følger: 17 Følgere: 88 Gnavere: 5 Emner: 79 Svar: 4.006
Ja, nogle gange går den lidt for meget i selvsving.
Jeg tror måske det skyldes at alle gerne vil blive hørt, og så er det lidt underordnet om spørgsmålet er blevet besvaret.
Nogle gange er spørgsmålene også bare direkte idiotiske, såsom "Jeg tror mit dyr er ved at dø, hvad skal jeg gøre".
Den type spørgsmål kan få rigtig mange helt op i det røde felt. Så er det muligt at dem der skriver sådan, ikke er specielt gamle, men det er jo helt forrykt at man kan have et dyr, og ikke vide hvad man skal gøre, hvis dyret bliver sygt.
Hvorfor reagere folk sådan ?