Hvor uheldig/dum kan man lige være {{forumTopicSubject}}
Her til aften var vi inviteret ud til et vennepar for at spise.
Da jeg så trækker stolen ind undermig lægger jeg ikke mærke til at jeg får sat den ovenpå min ene tå. Ikke før jeg sætter mig på stolen. For %¤#&§¤ også det gjorde ondt især da jeg hev foden til mig imens jeg stadig sad på den.
Jeg humpede ud i deres gang hvor der er et koldt flisegulv og kunne så bare se til at den fik en mærkelig farve, størrelse og form... det gør godt nok ondt ondt.
Nåh jeg kom tilbage og fik spist lidt, men appetiten er ikke hvad den har været når man har ondt.
Efter vi havde spist står jeg og snakker med vores kammerat imens han tømmer opvaskemaskinen og spasmager som han er så hiver han lige en pølsetang frem og napper mig hårdt i næsen. Det var faktisk slet ikke meningen, jeg plejer jo at være temmelig hurtig til at undvige når han laver sådanne numre, men min tå der gør voldsomt ondt har lammet mig lidt så jeg rykker mig ikke så meget som en milimeter og får så denne klemmer på næsen.
Nåh bare for at gøre det trefoldigt som uheld mange gang kommer i så sidder vi i sofaen og jeg og kammerater mobber lidt hinanden. og da han lige vender sig om på maven vil han lidt sparke ud efter mig og puffe til mig, men spejlvendt som det jo pludselig bliver bruger han det forkerte ben og sparker til den skide tå der i forvejen gør så skide ondt...
Så har tudet i smerte hele 3 gange til aften i bar smerte og er kommet hjem med en brækket tå og en rød stribe ned over næsen. Kæft jeg må ha været et ømt syn på vej gennem indkørslen. :o)
Har i haft en god aften?
okt 2010
Følger: 9 Følgere: 8 Gnavere: 12 Emner: 10 Svar: 220
Jeg lavde selv et nr. i dag bare med min finger da jeg skulle åbne en låge (der er sikkerhed på lågerne så svinene ikke kan brude ud af deres stier) så får lige banket to metal dimser mellen min finger :O. avsj det gjorde nas!!
Men min aften har været god :D.
apr 2010
Følger: 32 Følgere: 36 Gnavere: 7 Emner: 72 Svar: 2.537
apr 2010
Følger: 21 Følgere: 19 Gnavere: 2 Emner: 29 Svar: 153
Er ellers ikke kommet sådan rigtig tilskade i efterhånden en del år... men brugte min barndom og ungdom nærmest naglet fast til skadestuen... :o)
Troede ellers jeg var vokset fra mit uheld med skader. eller i hvert fald havde taget min del.
maj 2010
Følger: 17 Følgere: 88 Gnavere: 5 Emner: 79 Svar: 4.006
Det er altid sjovere bagefter, når det ikke gør ondt mere
apr 2010
maj 2010
Alt efter hvornår du har lavet nummeret, og hvad du skal i morgen, kunne du så ikke smutte forbi skadestuen?
Man skal bare komme inden for 24 timer efter uheldet. Det kan da være de kan afhjælpe dine smerter en smule
Ellers virker 2x panodil og 2x ipren rigtig godt på den slags.
<i>- til dem der skulle blive forargede over at blande medicin - nej, det er ikke giftigt, og nej, jeg opfordre ikke til langtids brug af smertestillende medicin.</i>
Jeg brækkede selv en finger på en virkelig klodset måde sidste sommer, og der tog jeg ind på skadestuen den efterfølgende dag... Mest af alt fordi jeg troede at den var forstuet, men ikke fattede hvorfor den gjorde så latterligt ondt XD
jun 2010
Følger: 1 Følgere: 40 Gnavere: 1 Emner: 17 Svar: 2.732
Skadestuen og/eller læge gør intet ved brækkede tæer, kun råder til hårdt fodtøj som træsko og ellers bare tid til at den heler af sig selv.
Lyder som en meget komisk aften..
apr 2010
Så jeg gider ikke bruge 4-6 timer på en skadestue blot for at blive sendt hjem med en viden jeg besidder i forvejen. :o)
Nu lavede jeg det i går og har ikke fået meget søvn i nat, men må bare vente på at det bliver bedre... Der er jo ikke andet for.
Har kun forstuvet tærene før. Hvor lang tid tager det egentlig med sådan en brækket en af slagsen? Har jo min skønne søn på 2½ og alle mine dyr som manden lige pt tager sig af, men han skal på arbejde i nat og sover jo så om dagen hvor det meste skal ordnes... :o/
maj 2010
Men der går vel et par mdr. før det er helet ordentligt op.
Hvor uheldig/dum kan man lige være