{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bur, er det godt nok?
  • #2   15. feb 2011 Jeg har det til rotter, og elsker det bur. Så skønt med de store låger. Men synes bare du skal kontakte LUX, de er super søde at snakke med, og de kan sikkert hjælpe dig med dine spørgsmål. Ved de også selv bruger disse bure til deres rotter.

• #3   15. feb 2011 Royal Suite er et rigtig godt bur smiley Jeg kender både folk med tamrotter og folk med ildere/fritter der bruger det smiley

Jeg ved ikke hvor mange chins der kan være i buret smiley

• #4   16. feb 2011 Tinne -> jeg har snakket med Lux og de siger nemlig også at de ikke har så store erfaringer med chins til dette bur, derfor dette forum oplæg smiley

Atli -> Jeg håber der kan være tre, hende fra luxshoppen sagde at hvis man tog midterpladen ud, så der var hele buret og ikke kun det lille hul i midten så havde de god spring plads

• #5   16. feb 2011 Jeg har ingen ide om inventaret dur. Buret ser i sig selv helt fint ud, da det ser ud til at være rent metal.
    Hvis trapper og siddebrædder er i plast eller metal gitter, ville jeg ikke bruge det, og selv lave eller købe noget i træ.

Men ellers kan jeg ikke se andet problem end prisen smiley

Kommentér på:
Bur, er det godt nok?

Annonce