{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
665 visninger | Oprettet:

sofie S
sofie S
Følger: 2 Emner: 1 Svar: 9

hjælp mig pleeaase {{forumTopicSubject}}

hej alle.
jeg har lige fået en lille rex. han har været rigtig sød og sådan siden jeg fik ham for 5 dage siden, men i dag har han hele tiden bidt i min jakke, så hårdt at jeg kunne mærke hans tænder igennem, og han prøvede at finde ind til min hud inden under jakken får at bide.... ved i om det er normalt? har jeres gnaver også gjort det? han har været rigtig sød i dag indtil mig og min veninde sad med ham udenfor med tæppe, og vi sad og nussede og håndfodrede ham med en masse godter, og æblegrene, og så lige pludselig begynder han og bide i vores jakker, og stoppede ik med mindre vi gav ham noget hø eller æblegren...
har i et råd?
kh sofie

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp mig pleeaase
  • BlueBunnies
    BlueBunnies Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 198 Gnavere: 13 Emner: 14 Svar: 564
    #1   30. jan 2018 Hej Sofie.
    Det er meget normalt, at kaniner begynder at grave og smage på ting - specielt hvis de ikke er særlig gamle.
    Det bedste du kan gøre er, at tilbyde den noget at rette opmærksomheden mod (legetøj eller mad) eller forsigtigt skubbe den væk, så den til sidst forstår, at den skal lade være smiley

• #2   2. feb 2018 Sidder du meget med din kanin? Hvis du ikke har haft ham mere end 5 dage, skulle du måske nøjes med kun at nusse ham i buret et stykke tid endnu. Nogle kaniner kan ikke lide at blive løftet eller holdt.

• sofie S
    sofie S Tilmeldt:
    jan 2018

Følger: 2 Emner: 1 Svar: 9
    #3   10. mar 2018 tusinde tak! han er begyndt at blive mindre hidsig og sådan men han er gnaver stadig, men har tænkt meget på at det nok kunne være fordi at hans tænder vokser smiley

Kommentér på:
hjælp mig pleeaase

Annonce