Stil - hælp! {{forumTopicSubject}}
Hej, jeg sidder her og har en stil for(dansk) men jeg kan bare slet ikke finde ud havd jeg skal skrive, vi har lige læst en bog der hedder 'øen i fuglegade' som handler om en jødisk dreng under anden verdens krig, han bor i gettoen i Warszawa. han mister sin fra under udvælgelsen. og alex må klare sig selv. han bor i en ruin med sin mus 'sne' der er en 3 sal som alex flytter op på også kan han se den polske side. Han kan se en pige, og senere kommer han til at snakke rigtig meget med hende fordi, han går ture over på den poksle side også flytter Stashya(pigen). De aftaler at når kirgen er slut skirver de et brev gennem Røde Kors.
(bogen er ikke slut der sker mere med det er ikke vigtig i opgaven)'
den opgave jeg skal skrive stil ud fra lyder sådan :
Skriv Stashyas brev til Alex efter kirgen er slut.
Jeg aner ikke havd der skal ske i brevet. jeg har skrvet en indledning, men kan ikke finde ud af ' hovdeafsnniet'
Jeg håber nogen herinde vil hjælpe, man behøver ikke at læse bogen for at skirve stilen, når jeg har givet et resume.
apr 2010
Følger: 108 Følgere: 101 Gnavere: 5 Emner: 188 Svar: 863
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 101 Gnavere: 10 Emner: 144 Svar: 2.804
apr 2010
sep 2010
Følger: 23 Følgere: 18 Gnavere: 7 Emner: 24 Svar: 144
Hej Alex.
Hvordan går det efter alle den tid? Vi er flyttet på landet, som du ved. Min far er begyndt på landbrug. Havre, altså. Jeg har fået en pony, den skal hedde Alex efter dig. Så behøver ejg ikke savne dig, for du er her jo. Vi skal snart til Tyskland igen! Det glæder jeg mig til, for så skal vi ses. Bor du stadig i området? Glæder mig til du svare.
Kærlig hilsen Stashya.
apr 2010
sep 2010
Følger: 23 Følgere: 18 Gnavere: 7 Emner: 24 Svar: 144
Stil - hælp!