{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
421 visninger | Oprettet:

Chinchilla taber sig {{forumTopicSubject}}

Hej! Jeg har en chinchilla på 3 år, som altid har spist godt, og været dejlig rund. Appetit har aldrig været et problem.. I august flyttede jeg sammen med min kæreste, og ca 1 uge inden jeg flyttede, begyndte han at miste appetitten. Jeg har prøvet alt.. han har mistet hår på den yderste del af halen, og jeg kan mærke HELE hans rygsøjle, når jeg køre en finger hen ad ryggen på ham.. ligeledes plejer hans ører at være brune og bløde, men nu er de rug og det ser ud som om, at farven "skaller af" (billede) Han ser rigtig skidt ud, og jeg er sådan set bare interesseret i at høre, om nogle af jer har oplevet noget lignende det her med jeres chinchilla?
Jeg har virkelig brug for svar, for hele situationen gør mig rigtig ked af det, og alternativet vil være en aflivning, og det knuser mit hjerte😔

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Chinchilla taber sig
  • #1   28. sep 2017 øh dyrlæge?

• #2   29. sep 2017 Der er ikke rigtig andet at gøre end dyrlæge. Du skal I hvert fald have tjekket hand tænder, og der skal røntgen til. Det er ikke muligt at se/mærke hvis det er rødderne der er noget galt med. Så selvom dyrlægen skulle kunne se noget på tænderne (hvis det er dem), så er det ingen garanti for at det hjælper at få det ordnet, hvis det er rødderne...

Hvis det ikke er tænderne, ja, så må dyrlægen kunne komme med et bud. Men det er noget rigtig lort når de holder op med at spise så længe, for tarmsystemet går helt i stå.

Hvis det er rødderne, er eneste udvej i øvrigt aflivning smiley

Kommentér på:
Chinchilla taber sig

Annonce