Forum kategorier

Transport rundt i landet

Transport rundt i landet

Medlemmer: 211
Forside Forum Medlemmer Annoncer Gnavere

Indlæser...
Sortering
Søger fra norjylland til Kbh elle omg. Hey jeg skal have nogle mus hjem fra nordjylland sidst i februar, og så vil jeg høre om der er ogle der skal der over ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. jan 2012
Visninger:
785
SØGES Fredericia-Skanderborg Transport af kanin søges fra Fredericia til Skanderborg den 21, eller 22 januar. Det er til stævnet hos Kirsten i Skand...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. jan 2012
Visninger:
1.240
SØGES skjern- aalbog (eller længere nordpå) jeg søger transport af 5 burer fra skjern til nordjylland (aalborg, hjørring, skagen eller lignende) Hurtigst muligt h...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. jan 2012
Visninger:
394
transport søges KBH-Randers jeg søger transport fra KBH til Randers af en kanin inden d.16/2-2012 vil gerne give lidt til benzin.
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. jan 2012
Visninger:
519
transport tilbydes havndal-Randers-Århus transport tilbydes fra Havndal egnen-Randersegnen-århus egnen tur retur
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. jan 2012
Visninger:
505
transport tilbydes Havndal-Haderslev jeg skal til Vojens d.10/2-2012 og vi køre syd på fra Havndal-randers-århus-vejle-fredericia-kolding-vojens-haderslev h...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. jan 2012
Visninger:
1.198
Søges Slagelse - Silkeborg / Omegn.. Vil lige se om der kan findes transport til en lille rottedreng indenfor meget nær fremtid.. Det er strækningen Slage...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. feb 2012
Visninger:
698
Vestjylland - Fyn - Sjælland TILBYDES Jeg kører turen Videbæk - Herning - Brande - Give - Billund - Vejle - Fredericia - Middelfart - Odense - Nyborg - et st...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. feb 2012
Visninger:
1.113
Søges: København-Nordjylland Jeg søger transport fra København-Nordjylland. Det der skal transporteres er nogen mus, og i skal self nok få nogen pe...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. feb 2012
Visninger:
408
tilbydes: albertslund-åbenraa og hjem igen hej gnavermennesker, vi regner med at tage turen fra albertslund og igennem fyn og til åbenraa indenfor den næste uge. ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. feb 2012
Visninger:
426
Tilbydes: Aalborg -København tur/retur 17-18 marts D. 17. marts tager jeg en tur fra Aalborg til Albertslund og videre til Frederiksberg. D. 18. marts tager jeg hjem fra ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. feb 2012
Visninger:
1.550
søges - nordjylland - middelfart jeg søger transport af nogle rotter fra middelfart og til nordjylland. hurtigst muligt hvis det er kan jeg selvfølgelig...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. feb 2012
Visninger:
357
Søges: Kbh - Skanderborg Søger en der kan have en kanin med fra Kbh og så aflevere hos mig i Skanderborg, håber nogle kan hjælpe :-)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. feb 2012
Visninger:
291
Tilbydes: Kbh - Holbæk (Flere gange) Hej, jeg tager turen til Holbæk fra kbh hver fredag og hver 3 mandag. -Nogle søndage og andre dage kan også ske i løbe...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. feb 2012
Visninger:
896
SØGES: Ringe (FYN) -> Århus jeg søger transport af en kanin fra ringe til århus efter den 10 marts, sælger har til en hvis grad mulighed for at bri...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
29. feb 2012
Visninger:
1.075
SØGER: Sønderjylland til Næstved Søger transport af nogle avls dyr jeg skal købe fra en avler i Sønderjylland Transport søges fra omkring Sønderborg i ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. mar 2012
Visninger:
698
tilbyder albertslund-herning i denne weekend kører vialbertslund herning , det bliver enten fredag 9 marts eller lørdag 10 marts det koster 10...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. mar 2012
Visninger:
377
Søges: Roskilde - århus søger transport fra roskilde inden den første april ellers regner jeg med selv at tage turen
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. mar 2012
Visninger:
369
Søges - Randers - Fyn Søger en som kan tage en kanin med til fyn, fra Jyland bor nær Randers, og kan sagtens kører den ud til dig indenfor ri...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. mar 2012
Visninger:
370
Tilbyder: Falster gennem sjælland til jylland Hejsa. Jeg skal til Jylland d. 1. April, og bor på Falster ved Nørre alslev, kommer igennem med tog fra nykøbing f. rut...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. mar 2012
Visninger:
482

Annonce