Forum kategorier

Transport rundt i landet

Transport rundt i landet

Medlemmer: 211
Forside Forum Medlemmer Annoncer Gnavere

Indlæser...
Sortering
Hadsund til Kbh eller Sjælland Hej er der nogen der kan transpotere en mus fra Hadsund til Kbh ;)?eller Sjælland
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. okt 2011
Visninger:
399
Tilbyder transport fra KBH - rudkøbing den 14 okt 11 går turen fra farum til rudkøbing :) har du småting eller små dyr der skal med denne vej kan du lige s...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. okt 2011
Visninger:
1.388
Tilbyder transport fra rudkøbing - KBH den 22 okt 11 går turen fra Rudkøbing - gennem svendborg også til farum :) har du småting eller små dyr der skal m...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. okt 2011
Visninger:
1.529
Them (Silkeborg) til Kolding **HEST** Pony skal transporteres fra Them nær Silkeborg og til Kolding. Ponyen er omkring 120 og har hverken pas eller chip endn...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. okt 2011
Visninger:
585
SØGES: Århus til Sjælland Hej Jeg søger transport fra Århus omegn til et eller andet sted på Sjælland.. Er ligemeget hvor på Sjælland.. :) Håber...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. okt 2011
Visninger:
325
åhhus - nordjylland søges jeg søger transport af en kanarifugl i bur (et lille bur) fra århus til skagen(hjørring/ frederikshavn/aalborg eller de...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. okt 2011
Visninger:
593
Søger: Horsens - Kolding hey GG Jeg søger transport fra Horsens til Kolding eller omegn :) d.18 eller 19 november :) Det er en kanin der skal...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. nov 2011
Visninger:
1.036
Transport søges Højby sj. - jylland. Hej. Jeg søger transport fra højby på sjælland til et sted i jylland.. skriv hvis du inden længe eller i den nærm...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. nov 2011
Visninger:
588
Søges: Århus - Odense Er der nogen, der skal fra Århus til Odense og kan have en kaninunge med på vejen? :-) Efter d. 29 november.
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. nov 2011
Visninger:
535
København - Jylland Hej. Er der nogen der skal fra København til jylland? Mvh Lise
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. nov 2011
Visninger:
399
København - Jylland Er der mon en, der skal den vej, som kunne tænke sig at have en fin kanin med på turen? Mvh Lise
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. nov 2011
Visninger:
390
sØNDERBORG - VIBORG OG RETUR. Hej. jeg skal til viborg søndag d. 4 december fra sønderborg og retur samme dag.. tager gerne kaniner med på vejen . ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. nov 2011
Visninger:
479
Tilbydes : Kolind - Taulov og retur (måske havndal Jeg skal fra Kolind til Taulov her i morgen eller onsdag det er ikke fastsat endnu og retur igen samme dag jeg skal og...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. nov 2011
Visninger:
686
Jylland - Sjælland og retur :) Jeg skal til Sjælland engang efter jul og mod nytår måske efter nytår :-) Såe hvis du søger transport fra Jylland til...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. dec 2011
Visninger:
946
transport søges Randers-herning Jeg søger transport af 5 kaniner fra Randers og til Herning. Dato lige meget bare ikke mellem d. 23 og 25 dec.
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. dec 2011
Visninger:
404
Sjælland til (Nord)jylland efter nytår Da jeg skal have 1-2 rotter hjem fra Sjælland søger jeg allerede nu efter transport. De bliver 5 uger den 11. januar, o...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. dec 2011
Visninger:
586
SØGES Farum (sjælland) til Skagen (Nordjylland) jeg søger transport af en lille han mus fra Farum til skagen (evt. frederikshavn) hurtigst muligt :o)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. jan 2012
Visninger:
920
Tilbydes: Aalborg-Kolding / Kolding-Aalborg Frem til medio marts måned kører jeg hver mandag (morgen) fra Aalborg til Kolding og hver fredag (eftermiddag) fra Kold...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. jan 2012
Visninger:
1.121
Søges: tæt på Ringkøbing til Skanderborg/Århus Søger nogle der kan ha' en kanin eller 2 med fra en by mellem Lem og Velling, tæt på Ringkøbing og så til Skanderborg, ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. jan 2012
Visninger:
319
Søges: lolland falster-nordjylland jeg søger transport af nogle mus fra lolland falster til nordjylland (skagen/frederikshavn/åålborg osv.) snarest muligt...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. jan 2012
Visninger:
508

Annonce