Forum kategorier

Vi med flotte gnaver ©

Vi med flotte gnaver ©

Medlemmer: 111
Forside Forum Medlemmer Annoncer Gnavere

Indlæser...
Sortering
Rigtig god Jul til alle... Ønsker alle gnaver en rigtigt god jul... Og til dem der bor ude... Så kunne vejret ikke bliver mere dejligt for jer......
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. dec 2011
Visninger:
756
Godt nytår! Hej medlemmer :). Jeg ved godt at det først er nytår imorgen. Men jeg tror at jeg får så travlt imorgen at jeg ikke når...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
30. dec 2011
Visninger:
911
Hjælpe-admin Kom så vi må have gang i gruppen! Jeg invitere lige 10 og så må vi håber at de fleste vil være med i gruppen.Håber at i...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. jan 2012
Visninger:
427
vinter-konkurrencen Kom nu er der virkelig ikke flere der vil stemme i fotoalbummet? Konkurrencen slutter den 1/2 2012. Så hvis i vil stemm...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. jan 2012
Visninger:
376
bedømmelsesrunde? skal vi ikke lave en bedømmelelses runde? 1. gnaver pr. ejer:D nikita
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. feb 2012
Visninger:
597
fototime :D hvordan er reglerne til en foto time? det kunne være sjovt at lave en :p
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. feb 2012
Visninger:
1.086
Ømmmm..... JA konkurrencen! Hej alle medlemmer :D. Jeg beklager at i har måtte vente så lang..... tid på resultaterne for konkurrencen. Den der vin...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. mar 2012
Visninger:
823
VINDEREN AF KONKURRENCEN! Det stod uafgjort mellem 1 og 2! Derfor vil jeg have JER til at stemme på den i bedst kan lide! Hvis man ejer en af dis...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. apr 2012
Visninger:
434
Farve på min lille Tulle!! Jeg ved ikke hvad jeg skal kalde ´den farve min lille Tulle har.. er der nogle der kan hjælpe mig??????????? http:/...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. jun 2012
Visninger:
882
Jeg vil godt vide mere :) Hej :). Jeg vil gerne vide mere om mine marsvin og hvis nogle af jer kender til hunde må i også godt hjælpe mig. Bare s...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. jun 2012
Visninger:
1.303
KONKURRENCE!!! Hej alle sammen :-). Jeg har set et nyt system til at stemme og det vil jeg lige prøve :-P. Det er det der tryk syste...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. okt 2012
Visninger:
1.220
KOM OG STEM! Nu er fotoalbummet lagt op og i er mere end gerne velkommen til at stemme! ALLe er velkommen til at stemme! Hilsen ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
30. okt 2012
Visninger:
549
TILLYKKE TIL VINDEREN! Så har vi fundet en vinder af konkurrencen. Dog lidt sent... Sorry... :-( MEN tillykke til Basim som med det samme k...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. dec 2012
Visninger:
613
FOTOTIME!!!! I kender reglerne ellers spørger i bare:-). Max. 1 gnaver pr. bruger. Vi skal være mindst 5 før vi begynder;-).
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. dec 2012
Visninger:
447
Ny gruppe :-) Jeg har lavet en ny gruppe der hedder "Hyggekrogen" Navnet siger lidt sig selv:-). Den er lidt ligesom denne gruppe, b...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
29. dec 2012
Visninger:
1.376
FOTOTIME! 30/12 2012 I kender reglerne, ellers spørger i bare;-). Mindste 5 før vi begynder:-). 1 gnaver/kanin pr. bruger! //Hauritsgaa...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
30. dec 2012
Visninger:
327
KUN måske degu Hej alle sammen:-). Jeg kunne MÅSKE godt tænke mig en eller to deguer;-). KUN MÅSKE! Men mit problem er at jeg ikke ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. jan 2013
Visninger:
593
ÅRETS GNAVER/KANIN! Sidste tilmeldnig senest 9/2 2013 Ja, nu er der årets gnaver/kanin;-). Alle er velkommende;-). For at være med skal man udfylde dette skema;-). DIG ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. jan 2013
Visninger:
957
Udrag på "krimi-historie" Jeg ved ikke om man kan kalde det en krimi... Men jeg er i gang med at skrive en "historie" hvis man kan sige det;-). ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. jan 2013
Visninger:
1.571
Information m.m. Dejligt at se at alle ser ud til at have det godt her i gruppen;-). Nyheder: Der er tlmelding til "Årets gnaver/kan...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. jan 2013
Visninger:
1.357

Annonce