Fotografering

Fotografering

Medlemmer: 179
Forside Forum Medlemmer Annoncer Gnavere
2.470 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Nikon D3000 vs. Nikon D3100 (; Nikon D3000 vs. Nikon D3100 (;

Tja, jeg har lige fået ødelagt drømmen om et Nikon D3100 pga. prisen smiley

Så ville høre, hvad forskellene på D3000 og D3100 er? (;

Og mht. at D3000 har 10 megapixels og D3100 har 14,et-eller-andet? (Kan ikke lige huske det (; )

Jeg har ikke så meget forstand på det med objektiver osv, men hvor meget bedre billeder tager D3100 end D3000? (;

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af 5g til tv 1.700 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nikon D3000 vs. Nikon D3100 (;
  • #1   19. dec 2010 Jeg ved ikke med billederne. Har selv tænkt mig at købe et Nikon D3100 efter jul, fordi at D3000 er udgået, så vidt jeg ved.

Jeg har så valgt at købe D3100 fordi det lyder bedre. D3100 kan optage video i HD, mens D3000 slet ikke kan optage video smiley

• #3   19. dec 2010 Risskov:
    Undskyld med din kommentar: <i>"D3100 er da ikke <b>så</b> dyrt?"</i>, pisser mig lidt af..
    Du har måske penge nok til at bruge 5000-6000 på et kamera, men det har jeg, eller min mor for den sags skyld, altså ikke...
    Ja, det er meget muligt at jeg skal spare sammen, men nu har jeg sådan set "holdt" ud i 4-5 mdr, og ventet på at kunne få et bedre kamera, så nu er min tålmodighed ved at slippe op. Det skal nemlig være en julegave fordi min mor har lovet mig et spejlrefleks, og skal i forvejen bruge alle mine fødselsdags penge, og dem jeg får til jul, på det..

Andre:
    Ja, men har hørt at det ikke er megapixels, der gør alt?

• #4   19. dec 2010 Tjo, misforståelser opstår over nettet ind i mellem.
    Jeg har opfattet det du skriver som om du har mange penge, og jeg undskylder, hvis det jeg har skrevet har støt dig, men det du skrev først har altså også støt mig..

Anyway, så synes jeg ikke mit sprog er helt vildt grimt..

• #5   19. dec 2010 Fair nok, og det har jeg også lige undskyldt, men jeg er altså også blevet stødt af det du skrev..

• #6   19. dec 2010 mit er et D3000 og det syndes jeg er helt perfekt! smiley det eneste minus er at kvaliteten her på GG bliver ret dårlig ;( men hvis det er kan du få min facebook og se billederne taget med mit D3000 derinde smiley
    kvaliteten er *klart* bedst udenfor smiley desuden er D3000 mit første spejlrefleks og det er ikke så svært at regne ud.. selv for begyndere smiley mit første camera var et billigt 600 kroners som føltes ret plastic-agtigt ;P

• #7   19. dec 2010 glemte lige.. det kan gøre lidt ligemeget om pix ligger på 10 eller 12 for fritids-brugere eller hvad man skal kalde det smiley

• #8   19. dec 2010 Malene:
    Du kan bare skrive en PB med din facebook (;

Men, hvor dårlig er D3000 indedørs, for det er bl.a. det jeg vil bruge det til (;

• #9   19. dec 2010 det er godt men nu mener jeg bare at kvaliteten bliver bedre udenfor selvom det også er helt iorden indenfor smiley

• #10   19. dec 2010 Okay (;

Kommentér på:
Nikon D3000 vs. Nikon D3100 (;

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce