Os med Kaniner

Os med Kaniner

Medlemmer: 447
Forside Forum Medlemmer Annoncer Gnavere
586 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Stor glæde indeni! Stor glæde indeni!

Ja som overskriften siger har jeg en stor glæde indeni.
Jeg har købt en kaninunge for 20 kroner i en dyrehandel i kolding storcenter. den skulle aflives hvis den ikke kom væk inden 10 dage . Jeg har nu taget den med hjem og vil pleje den, den er kun 5-6 uger (:

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stor glæde indeni!
  • #1   29. nov 2010 Lyder godt, men du ved godt man faktisk ikke må tage unger fra så hurtigt ikke ??

• #2   29. nov 2010 Jo men det er derfor jeg har taget den til mig - moderen var død og de andre i dens kuld var også :s

• #3   29. nov 2010 Nårh okei så det er noget andet...
    - For hader når dyrhandlerne gør det med vilje ..

• #4   29. nov 2010 Godt smiley Stakkels lille ven. Den har mistet sin Familie

• #5   29. nov 2010 det var godt du købte den! klap på skuleren fra mig:D!

• #6   29. nov 2010 ja, det er såå irri! :S
    fik også lilly fra en dyrehandel.. og de påstod hun var 8 uger og salgsklar! hun var såå lille, mindre end alle de andre! så jeg tog hende med hjem! hun var så tynd! jeg kunne ikke klare at dyre handlere sætter alle kaninerne i samme bur! god nok hanner og hunner fordelt! men so what.. og at de er så unger er også irri.. mmen det viste sig så at hun var 6 uger, og var tynd fordi hun ikke ville "slås" for maden! så hun fik ikke noget mad! heldigvis var hun stadig levene, for det viser sig at hun er super sød, glad for livet MED MAD, og hun har (tror jeg) helt glemt sin dårlige start på livet!
    men alt i alt, så hader jeg dyrehandlere for at sælge dem i for tidelig en alder og fordi de har såå mange kaniner i et bur! oO og så fordi de prøver at sælge sådan noget som minaral, salt og kalk sten BÅARE FOR AT FÅ FLERE PENGE!! de sku skamme sig!

sorry stave fejl =)

• #7   29. nov 2010 Ja, pokker tage de dyrehandlere. De ville heller ikke tage imod vores fordi de var over 5 uger! og kaninungerne er jo først rigtig klar når de er omkring de 7-8 uger -.-'

• #8   30. nov 2010 Nej får helt ondt i maven af din tråd...5-6 uger. De dyrehandler burde skamme sig, at moren og dens søskende er døde lyder heller ikke særlig betryggende! - Håber at den lille pjevs klare sig. Sæt evt. en bamse ind til dem,så den kan få lidt varme og tryghed.
    Jeg købte også min Mumledeng hos en dyrehandel som sagde han var knapt 10 uger, men det troede jeg nu ikke på...Han var meget meget lille kan ses på min profil. -Men han stortrives den dag idag.
    Held og lykke med den lille ny.

Kommentér på:
Stor glæde indeni!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce