{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.080 visninger | Oprettet:

HJÆÆÆLP MIG!! 10 ugerfor meget?? {{forumTopicSubject}}

ja manni er 10 (på tirsdag 11) uger, og er jo født af fiona, og de to andre er blevet hentet, og jeg beholder så ham her.. så har jeg igår hentet et nyt bur, og så ordnede jeg det idag, så han kunne komme i buret smiley
det var også fint ind til jeg tjekkede hans køn, selvom jeg var sikker på han var en dreng.. men det kunne jeg ikke!! for han havde ikke den der *** man tjekker det på! jeg tror fiona har bidt den af! smiley for der var i stedet foren liiillle prik agtig ting, der lignede et ar dims knup (ved ikke hvad man kalder det) han er jo ikke så gammel og ikke kønsmoden osv.
fiona var begyndt at blive lidt træt af ham.. så de holdte sig i hver sin ende af buret dagen inden jeg hentede buret..

og da jeg sidst (torsdag i sidste uge) ordnede buret, var der sådan noget mørk orenge eller rød.. men jeg troede bare det var noget urin.. men nu hvor jeg (prøvede at) tjekke køn kom jeg så i tanke om at det ok var noget bod dims fra der..

manni er min engel.. og jeg elsker ham over alt på jorden, og ville have brugt ham som avls han, men det er lidt svært nu..

hvad skal jeg gøre??
//signe

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆÆÆLP MIG!! 10 ugerfor meget??
Kommentér på:
HJÆÆÆLP MIG!! 10 ugerfor meget??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce