{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.079 visninger | Oprettet:

Leed´s Miss United <3 Speedy {{forumTopicSubject}}

Dette er et kuld jeg glæder mig rigtig meget til, det bliver nogle rigtig skønne unger smiley

Det er endnu ik helt bestemt hvornår hun bliver parret, men tidsrummet er februar-marts smiley

United;
Er en dejlig dværgvædder. United er hvid blå øjet. Hun er efter Møllegårdens Ms. Gin Fizz og Møllegårdens Mr. Memphis. Hun har en rigtig fin bygning, og tror hun ville klare sig godt inden for udstilling, men er desværre ik øremærket. United har et fantastisk afsæt i hendes bagben, hun er god til at vurdere springene. Samtidig med har hun et helt fantastisk godt temperament. Hun kan godt finde på at brumme af en når hun er i buret, men hun har aldrig bidt.
Jeg fik hende først da hun var omkring 5 måneder, så hun er endnu ik når så langt i hendes karriere, men kan sagtens hoppe svær.

Klasser;
Lige - Let
Kroget - Let
Højde - Ikke prøvet
Længde - Ikke prøvet

Speedy;
Er en dejlig dværgvædder. Speedy er vildtgul schecke tegnet. Han er efter udstillingsfamilie, som har klaret udstilling godt. Selv kan han ik udstilles, da hans tegning ik er korrekt. Speedy har et helt fantastisk temperament, kunne aldrig drømme om at bide. Han vurdere rigtig fint springene, i stedet for bare at spurte. Han har en masse kraft i hans bagben.

Klasser;
Lige - Svær
Kroget - Svær
Højde - 55 cm
Længde - 140 cm

Om kuldet;
Dette kuld bliver de optimale kælekaniner. Begge forældre vil meget gerne nusses og gerne i lang tid.
De kan både bruges som kæl, men også hop. Både til begyndere og erfarne.
Af farver der kan komme vides det ikke, da jeg ikke ved hvad der ligger i Uni´s gener..

Kuldtema; Friends

Billeder af Speedy og United kan ses på deres profiler her inde, eller på min hjemmeside - www.stald-malega.weebly.com smiley
Der står også mere info om dem smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Leed´s Miss United <3 Speedy
Kommentér på:
Leed´s Miss United <3 Speedy

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce