22. jul 2010 Følger: 9 Følgere: 8 Gnavere: 4 Emner: 7 Svar: 48
HAN BED MIG! HAN BED MIG!
Charlie har lige bidt ham her til morgen. jeg ville have ham lidt ude inden jeg tog i skole så han lige kunne få brændt noget energi af indtil jeg kom hjem igen. han havde kravlet rundt på mig noget tid i forvejen men var så gået ned for enden af sengen. og jeg kaldte på ham og han kom straks hen til mig og satte sig på mit lår. efterfølgende begyndte han først at nappe lidt i min finger bare for sjov tror jeg. jeg prøvede så at ae ham, og han gjorde så det samme igen, så jeg troede igen bare at det var for sjov og aede ham igen, og derefter tog han fat lige imellem tommelfingeren og pegefingeren, og så bed han ellers! der er ikke gået hul uden på hånden kun indeni, og det blødte nok til at jeg havde noget blod ud i håndfladen. jeg er faktisk blevet rimelig nervøs for at han gør det igen? og har ikke lyst til at tage ham op. men hvad er jeres mening.
- det skal siges at han har pevet nogengange hvor jeg har prøvet at løfte ham siden jeg fik ham? jeg forstår det ikke helt.
maj 2010
Følger: 20 Følgere: 23 Gnavere: 1 Emner: 16 Svar: 690
Men jeg TROR det handler om, at han er stresset - det er en meget ny situation, uden sine vandte omgivelser og rottevenner. Han er "helt alene" i en ny stor farlig verden...
Jeg vil tro at en dag eller to i fred og ro måske kan hjælpe lidt på hans humør - må man da håbe..... for det lyder godt nok slet ikke som Charlie, da han var herhjemme..
jul 2010
Følger: 9 Følgere: 8 Gnavere: 4 Emner: 7 Svar: 48
maj 2010
Følger: 20 Følgere: 23 Gnavere: 1 Emner: 16 Svar: 690
Hvis det fortsætter sådan, og du bliver bange for ham, så må du jo sige til. Så må jeg prøve at tage ham hjem og se ad, hvad der evt. er med ham... for at bide er ikke acceptabel adfærd :S
jul 2010
jul 2010
jul 2010
HAN BED MIG!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside