{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.034 visninger | Oprettet:

lille solskins historie om sofie&finn {{forumTopicSubject}}

Lige en lille forklaring på hvorfor jeg har hende nu (:

Jeg har en chinchilla i forvejen som i nok kan se (finn) han blev mishandlet hjemme hos min far ( skal lige siges jeg var blevet smidt ud af min far og var rygene uvenner med ham, og kunne ikke få finn med mig, og var uvenner med min far i 3-4 måneder s; ) han gik i lort til ørene, han fik kanin foder og han var tynd og skramt pga af katte der overfaldt buret og rev ud efter ham, hunde der hoppet op af/ind(i) buret.. jeg blev så venner med min far igen og første gang jeg kom der hjem efter 3 måneder så jeg finn igen og jeg begynde at græde, og fik en kraftig diskution med min far..

når men jeg fik så endelig lov til at få ham hjem, og det første jeg gjord dagen før var at tage ned og handle med min mor og købte ALT lækkert til ham, og dejligt frisk hø smiley

men han var stadig trist jeg kunne ikke forstå det, han kom ud hver dag jeg puttet med ham og nusset ham bag ørene og hvor han nu kan lide det...

gik i et langt stykke tid, og tænkte på at han nok ville ha et støre bur? en af mine venner som havede chinchillaer skrev pludselig en dag også spurgte jeg ham om han havede et stort bur han skulle af med?, det havede han men han skulle af med sine to hun chinchillaer først.. jeg ventet i et stykke tid, jeg havede før fået afvide at han IKKE kunne gå sammen med nogle, og hun havede bådet haft hanner og hunner til ham men ingen af dem kunne han gå sammen med...

men så skrev jeg til min ven og spurgte om en af dem havede gået sammen med nogle før? det havede hun og hun savnet nogle af gå sammen med for hans anden hun kunne ikke gå sammen med hende.. Jeg tog så chancen, og jeg har ikke fortrudt bare et sekundt!! der gik to dage så sad de og kyssede gennem træmmeren, og jeg tog dem ud og løb sammen og lod dem bytte bure.. og til sidst boede de sammen og finn er den lykkeligeste lille chinchilla han du kan finde.. de har parret og regner med at der kommer nogle små skønlinger (:

håber i vil ligge en lille hilsen så vil vi blive rigtig glade (;

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lille solskins historie om sofie&finn
Kommentér på:
lille solskins historie om sofie&finn

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce